پیکانی‌ها توانستند سرانجام طلسم نبردن‌های تراکتور را در دو فصل گذشته بشکنند و با دست پر از تبریز بازگشتند.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از تیم‌های که پیکان تهران در دو فصل گذشته نتوانسته بود در مقابل آن جشن پیروزی به پا کند، تراکتور تبریز است؛ چرا که خودروسازان در لیگ بیستم شکستی 3 بر 1 را در تبریز متحمل شدند و در تهران هم به تساوی 1-1 رضایت دادند. در لیگ نوزدهم هم شرایط برای پیکان در مقابل تراکتور به مانند لیگ بیستم بود.

 

پیکانی‌ها در لیگ نوزدهم در تهران شکستی 3-2 را مقابل تراکتور تجربه کردند و در تبریز نبرد پیکان و تراکتور بدون گل مساوی به پایان رسید؛ در واقع آخرین پیروزی پیکان مقابل تراکتور به هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم باز می‌گردد جایی که خودروسازان با تک گل عیسی آل‌کثیر توانستند دست پر از تبریز بازگردند و سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کنند.

 

 

 

شاگردان مجتبی حسینی به دنبال آن بودند تا به طلسم دو ساله پایان بدهند و بار دیگر مقابل تراکتور جشن پیروزی به پا کنند و به نوعی به گربه سیاه پیکان در فصول گذشته امتیاز ندهند؛ دستاوردی که با گل زودهنگام پیمان بابایی دور از دسترس به نظر می‌آمد اما شاگردان حسینی توانستند در فاصله 4 دقیقه کامبک بزنند و بازگشت رویایی را در ورزشگاه تبریز تجربه کردند و 3 امتیاز ارزشمند را از تبریز با خود به سوغات آوردند.

حتما بخوانید  اشتباه آشکار داوری؛ گل تراکتور سوخت(عکس)

 

ابتدا شلیک تماشایی اسماعیل بابایی و سپس گلزنی محمدجواد آزاده باعث شد تا پیکان بازی باخته را ببرد و به طلسم دو ساله خود مقابل تراکتور پایان بدهد و شاگردان مجتبی حسینی نیز با این کامبک و کسب پیروزی و 3 امتیاز، جشن پیروزی خود را آن‌هم در خانه حریف به پا کردند تا روند خوب پیکان در لیگ بیست و یکم ادامه‌دار باشد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.