مسمومیت زنان در تالار عروسی به خاطر نشت گاز

گازگرفتگی زنان در تالار عروسی آذربایجان غربی فاجعه ساز شد 110 نفر زن را روانه بیمارستان نمود این زنان به فوریت هایی پزشکی در ارومیه مراجعه نمودند و سرپایی درمان شدند در این تالار عروسی به دلیل نشت گاز مهمان بی هوش شده و احساس مسمومیت به آنها دست داد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر گازگرفتگی زنان در تالار عروسی آذربایجان غربی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

گازگرفتگی زنان در تالار عروسی
گازگرفتگی زنان در تالار عروسی

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در تالار عروسی

باقر بهرامی افزود: در ساعت ۲۱:۴۳ دیشب گزارشی مبنی بر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در تالار عروسی در روستای زیوه از توابع بخش سیلوانا ارومیه به مرکز فوریتهای پزشکی اعلام شد که نیروهای امدادی و پزشکی بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: ۱۱۰ نفر در تالار عروسی با گاز منوکسید کربن مسموم شده بودند که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شدند.

گازگرفتگی زنان در تالار عروسی
گازگرفتگی زنان در تالار عروسی

مسمومیت با گاز در تالار عروسی

بهرامی با بیان اینکه براساس گزارش اعلامی بخاری های نصب شده در تالار فاقد دودکش استاندارد بودند، اظهار کرد: مصدومین در بیمارستان طالقانی ارومیه بستری و حال عمومی آنها خوب است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: درحال حاضر ۱۲ نفر بستری شده و مابقی مصدومین سرپایی درمان و مرخص شدند.

 

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.