آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام از تقابل با چلسی و بازگشت به استمفوردبریج ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در چلسی و فتح لیگ برتر و جام اتحادیه، فردا شب آنتونیو کونته در چارچوب نیمه نهایی جام اتحادیه و در قامت سرمربی تاتنهام به استمفوردبریج باز خواهد گشت. او در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد علاقه ای به صحبت در مورد روملو لوکاکو و حواشی اخیر و البته بی احترامی به باشگاه سابق خود ندارد.

 

آنتونیو کونته گفت: “من دو فصل را در چلسی سپری کرده و رابطه خوبی با بازیکنان، کادر فنی و کارکنان چلسی ایجاد کردم. ما واقعا عملکرد خوبی داشتیم و فکر می کنم در شرایط فعلی نباید چیزی را به کسی ثابت کنم. بازگشت به استمفوردبریج برای من خوشحال کننده خواهد بود، زیرا دو فصل مهم را با چلسی گذراندم و رابطه خوبی با بازیکنان فعلی چلسی دارم.

 

 

همچنین به دلیل این شانس باید از چلسی تشکر کنم، زیرا آنها به من این امکان را دادند که در انگلیس کار کرده و اولین تجربه ام در این کشور را داشته باشم. حالا من سرمربی تاتنهام هستم و می‌خواهم با 100 درصد توان و حتی بیشتر برای پیشرفت تیم تلاش کنم. البته مطمئنا من وقتی به استمفورد بریج بازگردم احساساتی خواهم شد.

حتما بخوانید  خرید بعدی بارسلونا هم قطعی شد! (عکس)

 

فکر می کنم در این مقطع، چلسی بیشتر از ما برای کسب پیروزی آماده است. آنها فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، اما من فکر می کنم فضای زیادی برای پیشرفت داریم تا تبدیل به تیمی شویم که همیشه به دنبال کسب پیروزی است. پس قطعا ما هر کاری می کنیم تا به فینال این جام برسیم.

 

حواشی اخیر و احتمال غیبت روملو لوکاکو مقابل تاتنهام؟ راستش را بخواهید دوست ندارم در مورد روملو صحبت کنم. لوکاکو بازیکن تیم دیگری است و فکر می کنم صحبت در مورد او و همچنین در مورد چلسی بی احترامی به این مجموعه خواهد بود.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 9 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.