آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید از این که کریستین اریکسن در حال بازگشت به میادین است خوشحال شده است.

به گزارش “ورزش سه”، اریکسن پس از حادثه تراژیکی که در یورو 2020 برایش رخ داد، حالا آماده است تا بار دیگر به زمین برگردد.

این بازیکن تیم ملی دانمارک چند روز قبل قراردادش را با اینتر فسخ کرده و حالا به دنبال باشگاهی جدیدی است تا بتواند به آرزویش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر برسد.

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر مورکامب در دور سوم جام حذفی انگلیس در پاسخ به سوالی درباره اریکسن گفت:« من اخیرا با او حرف نزدم. مطمئنا دیدن دوباره او در زمین بسیار خوب است، این که ببینیم او بار دیگر به توپ ضربه می‌زند. ما درباره بازیکنی مهم و خصوصا مردی بسیار درجه یک حرف می‌زنیم.»

 

 

این مربی ایتالیایی درباره بازگشت او به لندن اظهار داشت:« اتفاقی که تابستان امسال رخ داد اصلا خوب نبود، خصوصا برای کسانی که با او کار می‌کردند و او را می‌شناختند. من در آن لحظه ترسیده بودم. حالا دیدن دوباره او در زمین فوتبال خبر بسیار خوبی است. من فکر می‌کنم درهای تاتنهام برای کریستین همیشه باز است.»

حتما بخوانید  پیولی: زلاتان باید از هم‌تیمی هایش تشکر کند

قوانین سری A اجازه نمی‌دهد که هیچ بازیکنی با استفاده از الکتروشوکی که در قلبش کار گذاشته شده در این رقابت‌ها به میدان برود و همین باعث شد که اینتر و اریکسن مجبور شوند به همکاری با هم پایان دهند.

او در حال حاضر تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال می‌کند تا بتواند آمادگی‌‌ لازم را برای بازگشت به میادین حفظ کند.

صعود دانمارک به جام جهانی 2022 قطر قطعی شده و حالا اریکسن به دنبال این است که باشگاهی جدید پیدا کند تا بتواند بار دیگر با بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا به تیم ملی کشورش دعوت شده و در قطر حضور داشته باشد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.