سرمربی هلندی بارسا معتقد است فردا بدون ترس و برای پیروزی وارد ال کلاسیکو خواهند شد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است. در دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم اهمیت بالایی خواهد داشت. رونالد کومان به عنوان مربی دو بار این بای را تجربه کرده و هر دو بار مغلوب شده است.

 

 

 

 

سرمربی هلندی که تحت فشار زیادی قرار دارد و آینده اش همچنان مبهم است، در نشست خبری این بازی گفت:« باید خوب پرس کنیم و به عمق بزنیم. فکر نمی کنم فردا دیداری با موقعیت های زیاد را شاهد باشیم و هر تیمی بهتر در تمام کنندگی کار کندt برنده خواهد شد. هر تیمی برگ برنده خود را دارد و تلاش می کند از روشی که می شناسد به تیم مقابل ضربه بزند.»

 

اولین ال کلاسیکوی برخی بازیکنان بارسا:« برای درک بیشتر این بازی باید در آن حضور داشته باشید. در تیم، بازیکنان با تجربه به اندازه کافی داریم تا به جوانان کمک کنند. باید با شخصیت بازی کنیم و از بازی در حضور هواداران لذت ببریم.»

 

برنامه بارسا:«هیچکدام نمی توانیم حریف مقابل را شگفت زده کنیم. معتقدم همانطور که ما رئال را آنالیز کرده ایم، آنها نیز ما را به خوبی آنالیز کرده اند. می دانیم چه چیزی در انتظارمان خواهد بود. هر دو تیم با تجربه هستند و بازیکنانی بزرگ هم در اختیار دارند. برای ما حفظ مالکیت توپ و میدان اهمیت بالایی دارد. با توپ و بدون توپ، باید خوب و سازماندهی شده بازی کنیم. باید مانع ضد حملات رئال شویم. طبعا به دنبال پیروزی هستیم هرچند این تک بازی به تنهایی تعیین کننده نخواهد بود. برتری در ال کلاسیکو به تیم روحیه و اعتماد به نفس بیشتری خواهد بخشید ولی بازی های مهم دیگری نیز در پیش خواهیم داشت.»

 

 

 

 

آینده:« همیشه این سوال را قبل از هر بازی مطرح می کنید. موضع من و باشگاه روشن است. معتقدم حمایت رئیس را با خودم دارم ولی همه چیز به نتایج بستگی خواهد داشت.»

حتما بخوانید  دست آلوز رو شد؛ افشای مکالمه جنجالی با بارتومئو

 

حداکثر فشار:« بیشتر از این دیگر امکان ندارد فشاری روی یک تیم و مربی وجود داشته باشد. می دانم که این بخشی از حرفه مربیگری است و مشکلی هم ندارم. اهمیت ال کلاسیکو را هم می دانم. به عنوان بازیکن برابر رئال بازی کرده ام، برده ایم و باخته ایم. این اولین ال کلاسیکوی من به عنوان مربی در حضور هواداران است و کاملا متفاوت با سال قبل. باید هیجان و شور اشتیاق داشت و از بازی لذت برد و این وجه مثبت ماجراست.»

 

 

 

 

رئال تیم بهتری دارد یا بارسا؟« نمی دانم. شاید تجربه رئال بیشتر باشد ولی ما هم بازیکنانی با تجربه در تیم داریم. تقریبا شرایط و کیفیت دو تیم برابر است. در بازی فردا جزئیات تعیین کننده است و شانس برد را 50-50 می بینم.»

 

وینسیوس و فاتی:« این بازی دوئلی بین دو بازیکن خاص نیست. هر دو جوان و بااستعدادند. قبلا هم گفته ام که نباید روی فاتی فشار بیاوریم. او به تازگی از مصدومیت برگشته و نیاز به زمان دارد. برای پیروزی در بازی فردا باید مثل یک تیم بازی کنیم.»

 

 

 

 

وضعیت جوردی آلبا:« پس از بازی با دینامو مصدوم شده بود ولی دیگر مشکلی ندارد و فردا بازی خواهد کرد.»

 

بدبینی بارسایی ها و خوشبینی هواداران رئال:« نمی دانم واقعا هواداران ما نسبت به پیروزی در بازی فردا ناامید هستند یا خیر ولی خودمان می دانیم که قادر به کسب پیروزی هستیم. در خانه بازی داریم و از رئال نمی ترسیم. هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد و عدم نتیجه گیری می تواند عواقبی داشته باشد. سال گذشته را به یاد دارم و می دانم که در طول بازی می تواند هر اتفاقی رخ بدهد. برای هر دو تیم، بازی بسیار مهمی خواهد بود.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.