تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در آستانه دیدار ال‌کلاسیکو از شرایط خوب تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا روز یکشنبه ال‌کلاسیکوی رفت فصل 22-2021 لالیگا را  در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهند کرد.

هر دو تیم موفق شدند که بازی این هفته خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر بگذارند و این دروازه‌بان بلژیکی که گفتگویی را با موی‌استار انجام داده انتظار دارد که بازی پرتنش و دشواری را در برابر بارسا سپری کند.

 

آیا پیروزی برابر شاختار احساس شما پیش از رویارویی با بارسلونا را تغییر داد؟

این پیروزی پس از شکست برابر شریف بسیار مهم بود. ما برابر ویارئال خوب بازی کردیم اما در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید و پس از آن به شریف باختیم. اما فوتبال گاهی اینطور است، توپ ما وارد دروازه نمی‌شود و آنها  دو گل به ما می‌زنند. دیدار برابر اسپانیول شاید بدترین نمایش این فصل بود اما پس از وقفه دیدارهای ملی خوب بازی کردیم، پیروز شدیم و با احساس خوبی به بازی روز یکشنبه قدم خواهیم گذاشت.

 

قدرت روحی تا چه حد در جریان آماده‌سازی پیش از دیدارهایی مانند ال‌کلاسیکو تاثیرگذار است؟

در فوتبال شاید تیم‌هایی باشند که در جدول از شما پایین‌تر قرار گرفته باشند اما وقتی برابر تیمی بزرگ بازی می‌کنید، مهم نیست که شما اول هستید یا آخر. در بازی مهمی مانند ال‌کلاسیکو، هر دو تیم بسیار خوب بازی خواهند کرد. باید بسیار متمرکز باشید و از دقیقه اول تلاش کنید و بدانید که برای چه بازی می‌کنید.

 

 

 

ویژگی خاص این سبک دیدارها برابر بارسا چیست؟

ال‌کلاسیکوها همیشه یکی از پرتماشاگرترین دیدارهای دنیا هستند. وقتی در آن حضور دارید، این موضوع را حس می‌کنید. آنها دیدارهایی هستند که همه بازیکنان تماشایش می‌کنند. ما خوشحال هستیم که هواداران بار دیگر به سکوها برگشته‌اند. این انرژی ویژه‌ای به ال‌کلاسیکو می‌دهد. این بازی بسیار پرفشار خواهد بود.

حتما بخوانید  عثمان دمبله و یک اعتراف تلخ برای ژاوی

 

آیا درگیری با بازیکنی خاصی داری؟

نه، من ندارم. در آخر باید تا دم مرگ از تیم خودت دفاع کنی. گاهی تنش در بازی زیاد می‌شود اما همیشه نهایت احترام وجود دارد چون ما بازیکنانی حرفه‌ای هستیم. اما چنین اتفاقاتی هم جالب است، اجازه دهید کمی تنش وجود داشته باشد.

 

این که اولین ال‌کلاسیکو بدون مسی پس از سال‌ها برگزار می‌شود باعث آرامش خاطر توست؟

نه چون ما دوست داشتیم با او روبرو شویم. این که بتوانی با بهترین‌ها روبرو شوی خوب است. من بازی را در اولین سال حضورم در رئال به خاطر دارم که او نتوانست بازی کند و ما 1-5 شکست خوردیم. من نمی‌خواهم این بازی را به یاد بیاورم اما این اتفاق رخ داد. بارسا کیفیت لازم را دارد و از ستاره‌های جوانی مثل آنسو فاتی و پدری بهره می‌برد. این بازی عالی خواهد شد.

 

 

 

آیا آنسو فاتی را بررسی کرده‌اید؟ برای مثال می‌دانی که سعی می‌کند توپ را به چه نقطه‌ای از دروازه بفرستد؟

ما همیشه این کار را با مربی دروازه‌بان‌ها انجام می‌دهیم، ویدیوها را تماشا می‌کنیم، خطاها و پنالتی‌ها را بررسی می‌کنیم. فوتبال همیشه قابل پیش بینی نیست و همیشه امری دور از انتظار در زمینه شوتزنی به سمت دروازه وجود دارد.

 

و پیش بینی نتیجه؟

دوست دارم بگویم که یک پیروزی خارج از خانه نصیب ما خواهد شد اما معمولا نتیجه را نمی‌گویم. در این صورت کارمای این موضوع به سمت خودم برمی‌گردد و ترجیح می‌دهم حرفی نزنم. من همیشه با روحیه مثبت قدم به بازی می‌گذارم و فکر می‌کنم که ما پیروز خواهیم شد. و با این روحیه بازی تهاجمی را در پیش خواهیم داشت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هشت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.