گلر بلژیکی رئال معتقد است امسال حق کریم بنزما بود که برنده توپ طلا شود.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو بازی عقب افتاده خود برابر بیبائو را با یک گل پیروز شد و فاصله اش در صدر را با رقبا افزایش داد. علی رغم این برد اما نمایش رئال چندان خوب نبود و به خصوص در بیست دقیقه پایانی تحت تاثیر بازی خوب بیلبائو قرار داشت. بدون شک رئال این برد را مدیون مهارهای عالی تیبو کورتواست، گلر بلژیکی نمایشی فوق العاده داشت و جالب اینکه جایی در فهرست برترین دروازه بان های سال فیفا ندارد و بسیاری معتقدند انتقادهای تند و بی پروای اخیر او از سیاست های فیفا دلیل این مهم است.

 

 

 

 

کورتوا در پایان بازی گفت:« نیمه اول خوب بودیم و بازی را هم بسیار هجومی شروع کردیم. شوت های زیادی زدیم ولی تنها یک بار به گل رسیدیم. نیمه دوم بیلبائو بهتر و جنگنده تر شد و در یک ربع پایانی عذاب کشیدیم. خوب پرس نمی کردیم ولی مهم سه امتیاز بود که به آن هم رسیدیم.

حتما بخوانید  آرژانتین در اولویت؛ خنده‌های مسی روی اعصاب PSG

تقویم فشرده است و به فاصله اندک بازی های زیادی باید برکزار کنیم. تیم باید این اتحاد را حفظ کند و حق نداریم هیچ حریفی را دست کم بگیریم. گردش توپ ما کمی ضعیف بود و معتقدم همین باعث شد تا نیمه دوم تحت تاثیر بیلبائو قرار بگیریم. نباید فراموش کرد که بیلبائو تیم بسیار خوب است ولی این نقطه ضعف باید در بازی های بعدی برطرف شود.»

 

 

 

 

کورتوا در مورد توپ طلا که بازهم به لیونل مسی رسید نیز گفت:« حق بنزما بود که برنده توپ طلا شود و باید بگویم که توپ طلا جایزه عجیبی است. فقط به جام های کسب شده توسط بازیکن نگاه می کنند. یکی کوپا آمه ریکا را برده بود، دیگری لیگ قهرمانان و…… در حالی که نگاه باید کلی تر باشد و عملکرد فردی بازیکن در طول سال را نیز لحاظ کنند. امیدوارم امسال برنده چند جام شویم تا کریم سال بعد مدعی شماره یک باشد.»

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.