سه خواهر لبنانی زیبا و خوش اندام

سه خواهر لبنانی زیبا و خوش اندام به کارداشیان های خاورمیانه معروف شدند این سه خواهر خیلی شبیه به خانواده کارداشیان ها هستند این دختر خوشگل و خوش اندام در لبنان مدلینگ شده اند و عکس های بسیار زیبایی را از خود در فضای مجازی منشر نموده اند این سه خواهر به تازگی معروف شده اند و نظر بسیاری از برندهایی خارجی را به خود جلب نموده اند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر کارداشیان های خاورمیانه سه خواهر لبنانی زیبا و خوش اندام را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

کارداشیان های خاورمیانه سه خواهر لبنانی زیبا و خوش اندام

سه خواهر لبنانی با نام‌های آلیس، نادین و فرح در ماه‌های اخیر به دلیل فعالیت‌هایشان در زمینه مدلینگ و برندینگ و همینطور به دلیل به نمایش گذاشتن سبک زندگی و شیوه پوشش‌شان در برنامه‌ای تحت عنوان “خواهرها” (sisters) به شهرت رسیده‌اند.

این سه خواهر در حال حاضر به کارداشیان‌های خاورمیانه معروف هستند.

خواهران عبدالعزیز هر سه متولد شهر بیروت هستند. آلیس خواهر بزرگتر است که سال ۱۹۸۹ به دنیا آمده و نادین و فرح نیز به ترتیب متولد سال ۱۹۹۱ و ۱۹۹۳ هستند. آنها یک خواهر بزرگتر با نام دایانا دارند که در نیجریه زندگی می‌کند و همراه آنها نیست.

 کارداشیان های خاورمیانه
خواهران لبنانی معروف به کارداشیان های خاورمیانه

خواهران لبنانی عبدالعزیز کارداشیان های خاورمیانه

آلیس عبدالعزیز فعالیتش به‌عنوان مدل را از اینستاگرام آغاز کرد و سال گذشته برند شخصی خود با نام wondertan را افتتاح کرد.

برند آلیس در زمینه تولید سرم مو، ضد آفتاب و روغن برنز فعالیت می‌کند و طی یک سال اخیر با چهره‌های مشهوری وارد همکاری شده است.

 کارداشیان های خاورمیانه
آلیس عبدالعزیز

نادین عبدالعزیز

نادین عبدالعزیز از خواهران دیگرش معروف‌تر است. او سال ۲۰۱۵ ملکه زیبایی لبنان شد و همان سال به‌عنوان معروف‌ترین سلبریتی لبنان انتخاب شد.

نادین سال ۲۰۱۶ لقب شاهزاده دیجیتال را از مجله ووگ ایتالیا دریافت کرد. این مدل در هفته مد نیویورک امسال نیز حضور داشت و لباس‌های الی میدی را تبلیغ کرد.

 

فرح عبدالعزیز

فرح خواهر کوچکتر است که به تازگی در برنامه “خواهرها” به شهرت رسیده است. فرح نام مستعار فافی را برای خودش انتخاب کرده است و در حال حاضر ۵۵۲ هزار فالور در اینستاگرام دارد.

او علاقه زیادی به آشپزی، مد و آرایش دارد و یکی از بزرگترین هدف‌های خودش را راه‌اندازی خط آرایشی مخصوص به خودش عنوان کرده است.

 کارداشیان های خاورمیانه
فرح عبدالعزیز

 

منبع: ایران آرت

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =