برگزاری دیدار بین دو تیم بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ در هاله ای از ابهام است.

به گزارش “ورزش سه”، فاز جدید شیوع ویروس کرونا قاره اروپا را تحت تاثیر قرار داده است. فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ویروس کرونا پرطرفدارترین ورزش دنیا را هم مورد هدف قرار داده که شاید در این بین لیگ برتر انگلیس بیش از سایر لیگ های معتبر اروپایی با این چالش روبرو شده است.

 

اما رفته رفته به نظر می‌رسد که این موج جدید شیوع ویروس کرونا سایر کشورهای اروپایی و لیگ های آنها را نیز تحت تأثیر قرار داده است. برای مثال در ایتالیا چندین بازیکن به این بیماری مبتلا شده اند و وضعیت در لالیگا نیز چندان خوب نیست؛ برای پی بردن به این موضوع کافی است به تعداد کرونایی های اخیر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا نگاهی بیندازیم.

 

 

 

 

در حالی که به نظر می‌رسید اوضاع در آلمان تا حدودی بهبود یافته، در روزهای اخیر چندین تست کرونای مثبت در بین اعضای حاضر در بوندسلیگا به ثبت رسید که نگرانی‌ها را افزایش داد. در این باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که چند بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند. در همین راستا نیز نشریه بیلد آلمان مدعی شده که برگزاری دیدار جمعه شب بایرن مقابل مونشن‌گلادباخ در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حتما بخوانید  چرا واکسن «اسپوتنیک‌وی» روسیه در ایران تولید نشد؟

 

در واقع بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال آلمان برای برگزاری یک مسابقه باید حداقل 15 بازیکن آماتور و اصلی در اختیار یک تیم قرار داشته باشند. همچنین 9 بازیکن باید متعلق به تیم اصلی باشند و یک دروازه بان هم موجود باشد. اگر چنین شرایطی برای مسابقه بایرن و برابر گلادباخ وجود نداشته باشد این بازی لغو خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هشت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.