ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که بازی این تیم برابر مایورکا باید به تعویق می افتاد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که در سال 2021 هرگز روزهای خوبی را تجربه نکرد امیدوار است که در سال جدید میلادی روزهای تلخ گذشته را به فراموشی سپرده و با سرمربی جوان خود یعنی ژاوی هرناندز دوباره به جمع مدعیان فوتبال اروپا بازگردد. بعد از وقفه تعطیلات ژانویه بارسا فردا شب در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا به مصاف مایورکا خواهد رفت. بارسلونا در این مسابقه به دلیل مصدومیت و البته کرونا غایبان زیادی خواهد داشت اما قطعاً با انگیزه پیروزی پا به این دیدار می گذارد.

 

ژاوی، سرمربی بارسلونا، پیش از بازی فردای تیمش مقابل مایورکا گفت: ” ما برای پیروزی در مسابقه آماده می‌شویم چرا که بارسا هستیم. اما در عین حال ما 17 نفر را در اختیار نداریم. من نگران هستم و به نظر من این بسیار عجیب است که این مسابقه تعویق نیفتاد.

 

در دیدار برابر سویا برخی از جزئیات اجازه نداد که ما به پیروزی برسیم. ما داریم به آنچه که به دنبالش هستیم نزدیک می شویم. احساسات خوبی در تیم وجود دارد و ما باید یک قدم رو به جلوی دیگر برداریم.

 

 

 

 

بدشانسی؟ این چیزی است که وجود دارد. ما بارسا هستیم و نباید تسلیم شویم. من نمی‌دانم که دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که بازی عقب انداخته شود. به نظر من این اصلا عاقلانه نیست. ما باید قوانین را رعایت کنیم اما در حال حاضر 17,18 بازیکن را در اختیار نداریم که 11 مورد آنها به خاطر کرونا است. حتی ممکن است که تلفات بیشتری وجود داشته باشد و در حال حاضر آزمایشات هم در حال انجام است.”

حتما بخوانید  شانس ژاوی ته کشید؛ با وحشت مونیخ چه می‌کنی؟

 

جذب فران تورس: “بزرگترین ویژگی او حرفه ای بودنش است. ذهنیت او، تعهدش و این که با حضور در ترکیب سه مهاجمه سازگار است. او به خوبی عقب می‌آید و در دوئل ها نیز پیروز می‌شود. فران تورس کمک زیادی با ما خواهد کرد.”

 

 

 

 

وضعیت آینده عثمان دمبله: “من طبیعتاً به او گفته ام که ما به او نیاز داریم. این تفاوت را ایجاد می کند. ما یک پروژه ورزشی جالب برای او داریم. من در مورد زمین ورزش صحبت می کنم، بخش اقتصادی دغدغه من نیست. این یک مذاکره در حال انجام است و دو طرف باید دوباره با هم ملاقات کنند.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.