ژاوی، سرمربی بارسلونا، از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل گرانادا انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در مسابقه‌ای که فاصله چندانی با کسب سه امتیاز مهم نداشت نهایتاً در دقیقه 89 در مقابل گرانادا دروازه خود را باز شده تا با تساوی 1-1 متوقف شود. تیم ژاوی از دقیقه 80 و با اخراج گاوی 10 نفره شد و همین موضوع نیز باعث شد که کار آنها برای حفظ پیروزی دشوار شود.

 

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت: “بسیار واضح است که اخراج کار ما بسیار دشوار کرد اما ما به دلیل اشتباهات خودمان با این نتیجه روبرو شدیم. دقیقا همان اتفاقات پامپلونا تکرار شد و ما باید با صبر بیشتری دفاع می کردیم. ما به سختی توانستیم یک گل بزنیم اما در حفظ آن ناکام بودیم. ما توپ های خیلی احمقانه ای را از دست می‌دهیم و حالا باید از خودمان انتقاد کنیم.

 

 

 

 

ما باید کارهای بیشتری انجام دهیدم، جلوتر برویم، فرصت های بیشتری را ایجاد کنیم.  اگر می‌خواهیم رشد کنیم، باید کارهای بیشتری انجام دهیم و از این به بعد رشد کنیم.”

حتما بخوانید  همه می‌گفتند حذف بارسلونا غیرممکن است

 

گلزنی لوک دی‌یونگ و آینده او: “قبلاً به شما گفته‌ام که او هم مانند بقیه در تیم حضور دارد. اگر بعداً پیشنهاداتی ارائه شود و مجبور شویم سقف حقوق خود را کاهش دهیم باید اقداماتی انجام شود. اما لوک یک حرفه ای است، او در گلزنی و موارد دیگر کمک زیادی به ما کرده است و برای او خوشحالم، اما از نتیجه عصبانی هستم. ما نمی توانیم خوشحال باشیم، عصبانی، ناراحت هستیم.”

 

اخراج گاوی: “این داور است که در این باره تصمیم می‌گیرد و من به این مسئله ورود نمی کنم. تجربه با حضور در میدان به دست می‌آید. او بازیکنی است که چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند و شرایط به وجود آمده بعد از اخراجش گواه همین مسئله است.”

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.