آبان ماهی ها چه مدل دکوراسیونی را دوست دارند

چیدمان و دکوراسیون خانه یک آبان ماهی بستگی به سلیفه ی شخصی وی می باشد خانه ای بسیار آرام و شیک درست می نماید از شلوغی بدش می آید از سبک خاصی برای دکوراسیون خانه اش پیروی نمی کند دوست دارد خانه هاش مانند صحنه تئاتر هنری باشد از رنگ های ملایم و وسایل ساده استفاده می نماید رنگ قرمز را در دکوراسیون به شکل ترکیبی دوست دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر چیدمان و دکوزاسیون خانه یک آبان ماهی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

اگر به ویژگی‌های رفتاری متولدین ماه آبان نگاهی بیندازید می‌بینید که در مواردی خصوصیات کم‌وبیش یکسانی دارند. این افراد در چیدمان خانه هم رفتارهای مشابهی را نشان می‌دهند. بعضی از این ویژگی‌ها را بهتر بشناسید تا سلیقه یک «آبان ماهی» بهتر دستتان بیاید و هنگام ورود به خانه‌اش شگفت‌زده نشوید!

چیدمان و دکوراسیون خانه یک آبان ماهی
چیدمان و دکوراسیون خانه یک آبان ماهی

از ازدحام و شلوغی دوری می‌کند

وقتی با یک آبان ماهی رفت‌وآمد پیدا می‌کنید بهتر است بدانید که هرکسی نمی‌تواند وارد خلوتگاه اسرارآمیز او شود. خانه متولد ماه آبان همان‌طور که از نماد ماه تولدش پیداست جذاب و رازآلود است. در کنار این موضوع چنین فردی معمولاً ترجیح می‌دهد که خانه‌اش در محله‌های پرسروصدا و شلوغ نباشد و از مناطق پرجمعیت فاصله می‌گیرد.

ازاین‌رو چندان عجیب نیست که بشنوید دوست آبان ماهی شما به‌تازگی در حومه شهر خانه دنجی خریده و تصمیم گرفته که در این فضای ساکت و خوش آب‌وهوا زندگی کند. اما دکوراسیون این خانه چطور می‌تواند باشد؟

چیدمان و دکوراسیون خانه یک آبان ماهی
چیدمان و دکوراسیون خانه یک آبان ماهی

خانه‌ای شبیه صحنه تئاتر دارد

گاهی اوقات آنچه در خانه یک آبان ماهی می‌بینید شبیه صحنه تئاتر است؛ چراکه از انتخاب رنگ‌های تیره برای دکوراسیون یا حتی به کار بردن رنگ مشکی هراسی ندارد. هیچ ممنوعیت یا محدودیتی را نمی‌پذیرد. درمجموع می‌توان گفت که بیشتر این افراد به چیدمان کلاسیک تمایل بیشتری دارند و از داشتن اشیا قدیمی و عتیقه‌های باارزش لذت می‌برند.

پارچه‌های مخمل را برای روکش مبلمان و پرده‌ها می‌پسندند و از داشتن یک فرش دستبافت زیبا با نقش و نگارهای متفاوت و اسرارآمیز لذت می‌برند. علاوه بر این احتمال دارد در خانه یک آبان ماهی مبلمان فلزی با لبه‌های تیز هم دیده شود.

 

از سبک دکوراسیونی خاصی پیروی نمی‌کند

آبان ماهی‌ها دوست دارند متفاوت باشند؛ به همین دلیل در بین فروشگاه‌های مدرن یا عتیقه‌فروشی‌ها به دنبال وسایل و اسباب و اثاثیه‌های خاصی هستند. حتی گاهی اوقات به‌جای خرید، طرح خاصی را پیداکرده و ساخت آن را به سازنده‌های باتجربه سفارش می‌دهند تا آنچه را که در خانه دارند، در خانه دیگری پیدا نشود. ازاین‌رو کتابخانه‌های خاص، مبلمان و وسایل تزئینی عجیب‌وغریب در گوشه و کنار خانه شال پیدا می‌شود و در چیدمان خانه از سبک خاصی پیروی نمی‌کنند.

 

به دنبال یک پناهگاه آرامش‌بخش است

یک آبان ماهی به کتاب خواندن و نوشتن یادداشت‌های شخصی علاقه دارد. شاید هم دلش بخواهد در آشپزخانه غذاهای خاص و جالبی بپزد. او پناهگاهی لازم دارد تا ازلحاظ جسمی و ذهنی به آرامش برسد و به همین دلیل خانه برای او اهمیت زیادی دارد. خواهان آرامش است و از تنهایی خود لذت می‌برد.

 

چیدمان و دکوراسیون خانه یک آبان ماهی
چیدمان و دکوراسیون خانه یک آبان ماهی

خانه را قدرتمندانه می‌چیند

آبان ماهی‌ها دوست دارند با انتخاب اشیا مناسب قدرت خودشان را در معرض نمایش قرار دهند. ممکن است مجموعه‌ای جالب و گران‌قیمت از اشیا خاص را روی یک طاقچه کنار هم قرار دهند یا به جزئیات توجه زیادی داشته باشند. شاید هم تصمیم بگیرند که رنگ‌های تند و متفاوتی را انتخاب کنند که از خلاقیت آن‌ها نشأت گرفته باشد. درواقع این افراد هنگام چیدن خانه به‌سادگی درگیر جزئیات می‌شوند و همه‌چیز از دستگیره در گرفته تا بالش اتاق‌خواب، برایشان اهمیت زیادی دارد.

دیده‌شده که یکی از دوستان آبان ماهی تمام دیوارها و وسایل چوبی خانه را سفید انتخاب کرده و سپس بیست رنگ و بافت مختلف را برای دکوراسیون در نظر گرفته است. آبان ماهی‌ها قدرت بینایی و تجسم خوبی دارند و وقتی برای خرید به فروشگاه می‌روند خوب می‌دانند که برای هر بخش از خانه چه وسیله‌ای را انتخاب کنند.

 

رنگ مناسب برای آبانی‌ها قرمز است

آبان ماهی‌ها به احساسات درونی‌شان زیاد اهمیت می‌دهند و به دنبال اشیا و رنگ‌های تأثیرگذار هستند. مثلاً ممکن است برای مبلمان خانه‌شان به دنبال پارچه‌ای بارنگ خنثی مانند خاکستری باشند اما به‌طور حتم یک کوسن قرمز هم به خانه می‌آورند! قرمز انرژی، اعتمادبه‌نفس و شور و شوق زندگی را بیشتر می‌کند و می‌تواند صمیمیت بیشتری را به وجود آورد. ازاین‌رو به آبان ماهی‌ها توصیه می‌شود که حتماً در چیدمان خانه از این رنگ استفاده کنند.

 

منبع: نی نی سایت

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

همچنین بخوانید
با پوسترهای دیواری، فضای خود را با هنر و زیبایی تزئین کنید. طراحی‌های منحصر به فرد و متنوعی که سلیقه‌های مختلف را جلب می‌کنند. به فضایی جدید از دکوراسیون داخلی دست پیدا کنید و احساسات و سلیقه خود را به اشتراک بگذارید.