چهره بدون آرایش مهناز افشار

مهناز افشار به تازگی عکس جدید و بدون آرایشی را از چهره اش در فضای مجازی منتشر نموده است مهناز افشار بازیگر 43 ساله ایرانی چهره بسیار زیبا و شادابی دارد و هنوز هم در این سن بسیار زیبا و جوان می باشد و نیازی به آرایش کردن ندارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس لو رفته از چهره بدون آرایش مهناز افشار را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

مهناز افشار
عکس جدید مهناز افشار

 

سلفی دختر مهناز افشار از وی

مهناز افشار بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خودش را منتشر کرده است.

این بازیگر 41 ساله عکسی بدون آرایش از خودش را منتشر کرده است که دخترش لیانا گرفته است.

 

مهناز افشار نوشت:

*****

تمرین با لیانا برای سلفی از مامانش

زمان ما که این چیزا نبود

خدا بخیر کنه

تازه نذاشت این دوتا جوش رو بپوشونم

چهره بدون آرایش مهناز افشار

مهناز افشار
سلفی جدید مهناز افشار

 

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد.

مهناز افشار و همسرش

 

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار با یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی “محمد حسینی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد ازدواج کرده است.مهناز افشار و یاسین رامین در 4 خرداد ماه سال 1394 صاحب دختری به نام لیا شدند.

غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد. در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهد و بس،مدتی مزون لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 1 =