مارکو آسنسیو، وینگر اسپانیایی رئال مادرید، از چند باشگاه بزرگ پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که مارکو آسنسیو در ماه‌های ابتدایی حضور خود در رئال مادرید نمایش های درخشان و فوق العاده ای را در ترکیب این تیم ارائه داد اما در ادامه بدشانسی های متوالی و مهم‌تر از همه یک مصدومیت طولانی‌مدت باعث شد که روند رو به رشد او متوقف شود و این بازیکن حتی نتواند در رقابت‌های یورو در لیست تیم ملی اسپانیا حضور داشته باشد.

 

آسنسیو در تعداد کمی از مسابقات قبلی رئال مادرید به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و به طور کلی این گونه به نظر می رسد که سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس یعنی کارلو آنچلوتی به عنوان یک بازیکن ثابت و کلیدی روی ستاره اسپانیایی حساب باز نمی‌کند و گفته می شود که همین موضوع ناراحتی آسنسیو را به همراه داشته است.

حتما بخوانید  آنچلوتی یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

 

 

 

 

در واقع وضعیت به وجود آمده برای وینگر اسپانیایی این بازیکن را در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار داده است و گفته می شود که لوس بلانکوس در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای آسنسیو، او را در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی به فروش خواهد رساند. از طرفی گزارش‌ها حاکی از آن است که چند باشگاه بزرگ فوتبال اروپا از جمله آرسنال، لیورپول، یوونتوس، میلان و دورتموند خواهان جذب این ستاره اسپانیایی رئال مادرید هستند و اصلا بعید نیست که آسنسیو در ژانویه یا تابستان آینده راهی یکی از این تیم ها شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.