علیرغم مذاکرات بایرن مونیخ با جینی واینالدوم، انتقال این هافبک هلندی به بارسلونا قطعی شده است.

به گزارش نیک استار، امروز مدیر برنامه جینی واینالدوم، ستاره هلندی و باتجربه لیورپول در شهر بارسلونا حضور یافت و به نظر می رسد انتقال این بازیکن به نوکمپ قطعی شده باشد. این در حالیست که در 48 ساعت گذشته اخبار حاکی از توافق جینی واینالدوم با بایرن مونیخ بود، اما باشگاه آلمانی از ادامه مذاکرات با این بازیکن برای فصل بعد دست کشیده است.

 

 

البته مدیران بایرن مونیخ با جینی واینالدوم مذاکراتی انجام دادند و مدیر برنامه این بازیکن نیز دوست داشت موکلش راهی مونیخ بشود. با این حال دستمزد مورد نظر واینالدوم و البته مدیر برنامه او از نظر بایرن مونیخ زیاد بود و این مذاکره خیلی زود منتفی شد. بایرن مونیخ در حال حاضر به دنبال خرید بازیکن جدید در خط هافبک میانی نیست. علاوه بر این در حال حاضر این باشگاه تمایلی به جذب بازیکنانی با دستمزدهای هنگفتی مانند واینالدوم ندارد و حتی اگر انتقال چنین بازیکنی رایگان باشد هم بایرن مونیخ برای خریدش اقدام نخواهد کرد.

 

همچنین خود جینی واینالدوم خواهان حضور در ترکیب بارسلونا و کار کردن دوباره زیر نظر رونالدو کومان، سرمربی سابق خود در تیم ملی هلند است. به همین دلیل تقریبا تردیدی وجود ندارد که واینالدوم راهی نوکمپ خواهد شد و این انتقال به زودی نهایی می شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.