چاقی صورت در یک هفته

20 روش باورنکردنی در چاق شدن سریع صورت و پر شدن صورت در یک هفته، راه های چاق شدن صورت در یک هفته و نکات مهمی که در چاق کردن صورت باید بدانید.

چاق شدن سریع صورت

این روزها همه به دنبال راهی برای چاقی صورت هستند. رژیم های غیر استاندارد لاغری، جراحی بینی، تغذیه نامناسب و علل ژنتیکی همه از دلایل لاغری صورت می باشند. افراد زیادی به دنبال چاق شدن سریع صورت خود هستند و برای چاق شدن صورت خود دست به هر کاری می زنند. از خوردن قرص چاقی صورت گرفته تا عمل به دستور العمل های عجیب و غریب برای چاقی صورت. ما در اینجا به صورت کامل و تخصصی به بررسی روش چاق شدن سریع صورت و پر شدن صورت می پردازیم.

 

برای چاق شدن صورت چه باید کرد؟

اولین نکته ای که برای چاقی صورت باید به آن توجه کنید پیدا کردن دلیل لاغری صورتتان می باشد. بعضی از افراد به صورت طبیعی و ژنتیکی صورتی لاغر و استخوانی دارند. اگر چه تغذیه مناسب برای چاق شدن صورت این افراد نتیجه مثبتی دارد اما این افراد از هر راهی هم برای چاقی صورت استفاده کنند نتیجه ی خیلی چشمگیری عایدشان نخواهد شد.

این افراد می توانند برای چاق کردن صورت خود و پر شدن صورت از روش هایی مثل گونه گذاشتن، تزریق ژل یا چربی، ورزش های مخصوص صورت و …  استفاده کنند. چنان چه جزء این دسته از افراد می باشید نیک استار توصیه می کند برای آگاهی بیشتر مقاله غذاهای چاق کننده برای افراد لاغر را مطالعه نمایید.

 

راههای چاق شدن صورت و گونه ها چیست؟

همانطور که گفتیم افرادی که ژنتیکی لاغر هستند یا صورت لاغری دارند باید به دنبال راههای دیگری برای چاق کردن صورت خود و پر شدن صورت خود باشند. اما اکثر افرادی که به دنبال راه های چاق شدن صورت و پر شدن صورت می باشند افرادی هستند که قبلا صورت های چاق یا پری داشته اند و به دلایل مختلفی مثل رژیم های لاغری، جراحی بینی، افسردگی و … صورتشان لاغر شده است. چاق کردن صورت این افراد بسیار ساده تر از سایرین می باشد. این افراد می توانند برای چاقی صورت از انواع مجاز قرص چاقی صورت استفاده کنند. البته بعضی از قرص های چاق کننده مخصوصا انواع گیاهی آن فقط باعث چاقی صورت می شوند و اثری بر روی سایر قسمت های بدن ندارند. از آن جایی که اکثر افرادی که می خواهند صورت خود را چاق کنند نگران چاق شدن سایر اندام های خود هستند شما می توانید برای آشنایی بیشتر با قرص های چاق کننده صورت که فقط باعث چاقی صورت می شوند مقاله چه قرصی برای چاقی صورت خوبه؟ را مطالعه نمایید.

 

آیا پر شدن صورت در یک هفته امکان پذیر است؟

اگرچه پر شدن صورت در یک هفته تقریبا امکان ناپذیر است اما چنانچه صورت شما قبلا چاق بوده است و بر اثر مواردی که در متن گفته شد لاغر شده است شما می توانید برای چاقی صورت و برای پر شدن صورت خود از راههای چاق شدن سریع صورت استفاده کنید. انجام مرتب این دستورالعمل ها برای چاقی صورت در یک هفته باعث پر شدن صورت شما به مقداری که به چشم بیاید خواهد شد و استمرار این روش ها برای چاقی صورت در یک دوره یک ماهه یا دو ماهه باعث چاقی صورت شما خواهد شد. می توانید قبل از خواندن موارد زیر با خواندن مقاله چگونه از صورت چاق شویم اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. در ادامه به معرفی بهترین روشهای چاق کردن صورت می پردازیم که انجام آن ها برای چاق شدن صورت شما مناسب می باشد.

 

راههای پر شدن صورت

به طور کلی چهار راه برای چاق شدن صورت وجود دارد.

  1. تغذیه : خوردن بعضی از مواد غذایی برای چاقی صورت و چاق شدن سریع صورت مناسب می باشند. علاوه بر این که خوردن بعضی از مواد غذایی برای چاق شدن صورت مناسب است، قرص چاقی صورت نیز اگر معتبر و با تایید پزشک باشد برای چاق شدن صورت موثر است.
  2. ورزش: بعضی از ورزش ها هستند که مخصوص عضلات صورت طراحی شده اند و انجام آن ها برای چاقی صورت مناسب است. انجام این ورزش ها باعث افزایش حجم عضلات صورت و پر شدن صورت می شود و گزینه مناسبی برای چاق شدن سریع صورت می باشد.
  3. انواع ماسک ها: جالب است بدانید انواع مختلفی از ماسک های عمدتا گیاهی وجود دارد که استفاده مرتب و مستمر از آن ها باعث چاق شدن سریع صورت می شوند. تاثیر بعضی از این ماسک ها همان دفعه ی اول استفاده از آن کاملا مشهود می باشد.
  4. جراحی، پروتز،تزریق ژل و چربی و …: بهتر است این روش به عنوان اخرین روش انتخابی شما برای چاقی صورت در نظر گرفته شود. اگرچه این روش ها برای چاق شدن سریع صورت بسیار موثر تر از سایر روش ها می باشد اما از آن جایی که همراه با عوارض بسیاری می باشد بهتر است از ان به عنوان گزینه آخر برای چاق شدن سریع صورت استفاده کنید.

 

در ادامه به بررسی نکات تغذیه ای برای چاق کردن صورت می پردازیم. شما می توانید با رعایت اصول تغذیه زیر و استفاده مرتب از مواد غذایی زیر در مدت یک الی دو ماه صورت خود را چاق کنید و شاهد پر شدن صورت خود باشید.

 

1) سیب زمینی: سیب زمینی سرشار از نشاسته می باشد و صرف نظر از خواص فوق العاده اش یک غذای مناسب برای چاق کردن صورت می باشد. می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله چاقی صورت با سیب زمینی را مطالعه نمایید. سیب زمینی به صورت سرخ کرده کالری بالایی دارد، دیر هضم است اما برای چاق شدن صورت بسیار مناسب است. روزی یک بشقاب سیب زمینی سرخ کرده میل کنید تا شاهد پر شدن صورت در یک هفته باشید. همچنین برای چاقی صورت می توانید صبح ها ناشتا یک استکان آب سیب زمینی بنوشید. برای گرفتن آب سیب زمینی یک عدد سیب زمینی را خوب بشویید و پوست بگیرید. آن را رنده کنید و با استفاده از یک صافی کوچک یا پارچه نخی آب آن را جدا کنید. سیب زمینی اب پز نیز یک گزینه مناسب برای چاقی صورت می باشد و جزء راه های پر شدن صورت قرار می گیرد. پس استفاده مرتب از سیب زمینی چه به صورت اب سیب زمینی چه به صورت آب پز، کبابی یا سرخ کرده از راههای پر شدن صورت می باشد و باعث چاق شدن سریع صورت می شود. بنابراین برای چاق شدن صورت خود سیب زمینی را فراموش نکنید.

پر شدن صورت در یک هفته

 

2) غذاهای نشاسته ای: انواع غذاهای نشاسته ای مثل ماکارانی، پاستا، برنج، نان و … باعث چاقی صورت و حتی چاقی کل بدن می شود. افرادی که می خواهند صورت چاقی داشته باشند برای چاق کردن صورت خود باید از مواد غذایی نشاسته دار به مقدار کافی استفاده کنند. مصرف نشاسته گندم به صورت ناشتا نیز برای چاقی صورت موثر است. به این منظور یک قاشق غذاخوری نشاسته گندم را در یک لیوان اب سرد حل کنید و آن را روی حرارت بگذارید تا کمی بجوشد و غلیظ شود ( چند ثانیه بجوشد کافیست ) سپس آن را با کمی عسل شیرین کنید و ناشتا میل کنید.

حتما بخوانید  نحوه چاقی صورت با سیب زمینی + طریقه استفاده از آن به چند روش

غذاهایی که باعث چاقی صورت می شوند

 

3) شیر عسل: ترکیب شیر و عسل یک نوشیدنی مناسب برای چاق کردن صورت شما می باشد. شب ها قبل از خواب یک لیوان شیر عسل بنوشید. در دراز مدت باعث چاق شدن صورت شما خواهد شد.

 

4) جوانه گندم: جوانه گندم به دلیل دارا بودن ترکیبات ویتامین ب یکی از بهترین مواد برای چاق شدن صورت می باشد. برای چاق کردن صورت می توانید شب ها قبل از خواب یک قاشق جوانه گندم پودر شده به یک لیوان شیر عسل یا شیر اضافه کرده و آن را میل کنید. استمرار این عمل برای چاق شدن سریع صورت مناسب می باشد. همچنین برای چاقی صورت شما می توانید بعد از اتمام غذا در هر وعده غذایی مقداری آرد جوانه گندم به مقداری ماست اضافه کرده و میل کنید. استفاده مرتب از جوانه گندم  از راه های پر شدن صورت می باشد و برای چاق شدن صورت بسیار موثر است.

چاق شدن سریع صورت

 

5) شیر موز: یکی دیگر از غذاهای چاق کننده شیر موز می باشد. موز به تنهایی یک میوه چاق کننده و مقوی می باشد، ترکیب شیر و موز برای چاقی صورت بسیار مناسب است و باعث چاق شدن صورت می شود.

 

6) معجون: ترکیب شیر، موز، کنجد، پودر بادام و پودر نارگیل معجون خوشمزه و چاق کننده ای را تشکیل می دهد که برای پر شدن صورت مفید بوده و باعث چاق کردن صورت می شود.

 

7) سه شیره: استفاده مرتب از شیره خرما، شیره توت و شیره انگور در تقویت بدن و برای چاق نمودن صورت موثر است. شیره انگور برای چاق کردن صورت موثر تر از سایر موارد می باشد. می توانید هر روز صبح ناشتا  یک لیوان شربت شیره انگور درست کنید و میل کنید. این کار در دراز مدت باعث چاقی شما خواهد شد.

 

8) سیب درختی: افراد زیادی با مصرف سیب درختی موفق به چاق کردن صورت خود شده اند. روش استفاده از سیب برای چاقی صورت به این شیوه است: یک عدد سیب درختی را با نصف پیمانه آب در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار دهید. پس از بیست دقیقه سیب خوب پخته می شود. سیب و شربت حاصل از آن را ناشتا میل کنید. یک الی دوماه خوردن یک عدد سیب آبپز به صورت ناشتا در دراز مدت باعث چاق شدن صورت شما خواهد شد.

 

9) کاهو و انواع کلم: تاثیر مصرف مرتب کاهو و انواع کلم برای چاق شدن صورت به اثبات رسیده است. برای اینکه صورت چاق و توپری داشته باشید بهتر است هر روز همراه با غذا مقداری کاهو یا کلم بخورید.

چاق شدن سریع صورت

 

10) کره بادام زمینی: کره بادام زمینی یک غذای موثر برای چاق شدن صورت می باشد. در وعده صبحانه از انواع مربا، عسل، شیره و … به همراه کره بادام زمینی استفاده کنید تا شاهد چاق شدن سریع صورت خود باشید.

روش چاق شدن سریع صورت

 

11) آب: یکی از مهم ترین نکات برای چاقی صورت مصرف آب کافی می باشد. اگر آب به مقدار کافی در بدن شما وجود داشته باشد پوست شما با طراوت و مرطوب شده و صورتتان چاق تر به نظر می رسد. در صورت کمبود آب در بدنتان پوستتان خشک و کشیده شده و لاغر تر از آن چه هستید به نظر خواهید رسید.

 

12) حب خرما: مقداری خرما، فندق، بادام، کنجد، نارگیل، گردو و پسته را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیری چسبنده در بیایند. از این خمیر حب های کوچکی بسازید و در یخچال نگهداری کنید و روزی سه الی چهار حب از آن مصرف کنید. این روش برای چاق شدن صورت بسیار موثر است.

 

13) آب هویج و نارگیل: ترکیب آب هویج و پودر نارگیل یک نوشیدنی بسیار موثر برای چاقی صورت می باشد و مصرف مرتب و روزانه آن باعث چاق شدن سریع صورت می شود.

پر شدن صورت در یک هفته

 

14) پروتئین: یکی از موثرترین ترکیبات برای چاقی اصولی بدن مواد غذایی پروتئین دار می باشند. پروتئین باعث افزایش رشد عضلات می شود و مصرف آن با افزایش رشد و حجم عضلات گونه و صورت باعث چاق کردن و پر شدن صورت می شود. سفیده تخم مرغ، گوشت قرمز و ران مرغ از مهم ترین منابع پروتئین به شمار می روند.

چاق شدن صورت در یک هفته

 

15) انواع سویق: سویق یک غذای بسیار مقوی اسلامی می باشد که در روایات زیادی مصرف آن توصیه شده است. سویق باعث چاقی و تقویت بدن می شود و در انواع مختلفی موجود است. سویق خرما، سویق توت، سویق سیب، سویق گندم و سویق جو از جمله سویق های مناسب برای چاق شدن صورت می باشند.

 

16) خیار: یکی از میوه های بسیار مفید برای پوست خیار می باشد. مصرف خیار به صورت موضعی و خوراکی نه تنها باعث افزایش آب میان بافتی پوست صورت و چاق شدن صورت شده بلکه باعث طراوت و شادابی پوست نیز می شود. مصرف مرتب خیار و شربت خیار ( تهیه شده از آب و خیار رنده شده و عسل) برای چاق شدن صورت بسیار موثر است باعث پر شدن صورت می شود.

 

17) مولتی ویتامین و قرص های چاقی صورت: کمبود بعضی از ویتامین ها باعث لاغری و کم اشتهایی فرد و در نتیجه لاغری صورت او می شود. برای مطالعه بیشتر در این مورد مقاله ویتامین های چاق کننده صورت را مشاهده نمایید. استفاده از قرص های مولتی ویتامین و بعضی از قرص های گیاهی برای چاقی صورت موثر است و باعث چاق شدن سریع صورت می شود. زیرا این قرص ها کمبود ویتامین های بدن که از مهم ترین دلایل لاغری و بی اشتهایی در افراد می باشد را جبران کرده و فرد سریع تر و آسان تر چاق می شود. البته نیک استار استفاده خود سرانه از مکمل ها و قرص چاقی صورت را توصیه نمی کند و مصرف این داروها باید با تجویز پزشک صورت گیرد.

 

18) آلوئه ورا : خوردن نوشیدنی های طبیعی آلوئه ورا و همچنین استفاده موضعی از ژل آلوئه ورا باعث چاقی صورت و افزایش آب میان بافتی پوست صورت خواهد شد که این امر در دراز مدت باعث چاق شدن صورت می شود.

 

19) انواع آجیل: انواع آجیل و مغز انواع تخمه ها مثل تخمه آفتابگردان، تخمه کدو و … برای چاق شدن صورت موثر است در میان وعده هایتان انواع آجیل را بگنجانید تا شاهد پر شدن صورت خود باشید.

 

20) شیرخشک: شیر خشک البته نه شیرخشک هایی که مخصوص تغذیه نوزاد است، باعث چاقی صورت می شود. ترکیباتی در شیر خشک وجود دارد که باعث چاق شدن صورت شما می شود. کافیست هر روز صبح یک الی دو قاشق غذاخوری شیر خشک بخورید تا در مدتی کوتاه صورتتان پر شود. شیر خشک های مخصوصی مثل نیدو عسلی در داروخانه ها موجود هستند که برای این منظور مناسب می باشند.

 

توجه : برای چاق شدن سریع صورت خود و نتیجه گرفتن از انجام روش های پر شدن صورت حتما ابتدا به بررسی دلایل لاغری صورت خود بپردازید. در این صورت می توانید بهترین و مناسب ترین روش برای چاقی صورت خود را انتخاب کنید و از نتیجه گرفتن آن مطمئن باشید.

 

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

14 پاسخ

  1. خدا وکیلی این روش ها تاثیری دارن و به این سرعت می تونن باعث پر شدن صورت بشن ؟ من یه مدت دارو زیاد مصرف کردم و صورتم خیلی ریخته. هر روشی هم امتحان کردم که صورتم باز برگرده به حالت اول اما خیلی نتیجه نگرفتم. از دارو و قرص گرفته تا مواد غذایی مختلف. پیش هر دکتری هم رفتم بهم گفته زمان می بره حداقل چند ماه تا صورتت برگرده به حالت اول بری همین هم برام عجیبه که می گین توی یه هفته این روش ها جوا می دن و صورت رو پر می کنن.

  2. حالا خدایی این روش ها تاثیری دارن و به این سرعت می تونن باعث پر شدن صورت بشن ؟ من یه مدت دارو زیاد مصرف کردم و صورتم خیلی ریخته. هر روشی هم امتحان کردم که صورتم باز برگرده به حالت اول اما خیلی نتیجه نگرفتم. از دارو و قرص گرفته تا مواد غذایی مختلف. پیش هر دکتری هم رفتم بهم گفته زمان می بره حداقل چند ماه تا صورتت برگرده به حالت اول بری همین هم برام عجیبه که می گین توی یه هفته این روش ها جوا می دن و صورت رو پر می کنن.

  3. سلام. ممنونم از مطلبتون. خیلی خوب بود. من سیب زمینی سرخ شده رو امتحان کردم و واقعا نتیجه داد برام. یه مدت بخاطر رژیم های سخت صورتم ریخته بود و یک هفته هر روز سیب زمینی رو وی برنامه غذایی خودم گذاشتم و صورتم پر شد. الان اکثر آرایشگاه ها برای عروس هایی که صورت لاغری دارن و میخوان برای عروسیشون صورتشون پر شه سیب زمینی سرخ کرده رو به مدت یک هفته پیشنهاد می کنن و واقعا هم تاثیر داره برای پر شدن صورت.

    1. سلام دوست عزیز، راستش با جراحی و ژل و تزریق بله یه هفته ای صورت چاق میشه ولی اگه دنبال چاقی به صورت طبیعی و بدون خطر و عوارض هستید از سایر روش ها استفاده کنید و یه کم بیشتر صبر کنید تا نتیجه دلخواه رو به دست بیارید.

  4. هیچی مثل شیر عسل قبل از خواب باعث چاقی صورت نمیشه اینو امتحان کنید دوستان نتیجه می گیرید

    1. ممنون دوست عزیز . از روش های موثر در چاقی صورت که در متن هم به اون اشاره شده مصرف شیر و عسل در وعده صبحانه یا قبل از خواب می باشد.

  5. سلام. منم مدت ها دنبال راهی برای چاقی صورت بودم خواستم تجربه ام رو در اختیار شما قرار بدم، مصرف مقدار کافی آب و میوه های آبدار مثل خیار در طول روز، مصرف مرتب مغزها، مصرف ناشتا ژله و سیب پخته، مصرف سیب زمینی آب پز و تخم مرغ همه ی اینا رو اگه به مدت طولانی و منظم انجام بدید صورتتون پر میشه فقط همش کنار هم

    1. سلام و درود دوست عزیز. ممنون از این که تجربیاتتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  6. سلام. میشه بفرمائید از بین این روش هایی که آموزش دادید کدوم باعث چاقی موضعی صورت میشه؟ یعنی بقیه بدن رو چاق نکنه

    1. سلام و درود دوست عزیز، ببینید هر کسی که بگه فلان روش باعث چاقی موضعی صورت میشه دروغ گفته، شما وقتی یه ماده غذایی رو می خوری در تمام بدنت تاثیرش رو میبینی . برای چاقی صورت هم همینطوره ، اگرچه این روش هایی که در این متن آموزش داده شده تاثیرش بیشتر بر صورته و اگه بدن رو چاق کنه کم و غیر قابل محسوسه اما بهترین روش برای این که فقط صورت چاق بشه انجام ورزش های مخصوص چاقی صورت هست همراه با روش هایی که در این مقاله آموزش داده شده

  7. سلام. این روش هایی که برای چاقی صورت آموزش دادین خیلی مفید و موثره من یک ماه چند تاشو انجام دادم خیلی موثر بود و باعث شد صورتم یه کم چاق بشه ممنونم

    1. سلام و درود دوست عزیز. تمام این روش ها تجربه شده س و انجام منظم آن ها لازمه کسب نتیجه س. ممنون از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =

همچنین بخوانید
تأثیر مشاوره روان‌شناسی در تناسب اندام افراد متمرکز است و نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مشاوره روان‌شناسی می‌تواند بهبود چشمگیری در وضعیت تناسب اندام افراد داشته باشد و به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر در بهبود سلامت جسمانی و روانی فردی مطرح می‌شود.