باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد هنگفتی را به پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، برای تمدید قرارداد با او ارائه کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و مذاکرات با این بازیکن برای تمدید قرارداد تا به حال به نتیجه نرسیده است.

نام پوگبا در کنار نام چندین باشگاه بزرگ اروپایی شنیده می‌شود که در این بین یوونتوس و پاری سن ژرمن نیز حضور دارند. گفته می‌شود رئال مادرید نیز دیگر تیمی است که شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد.

با این حال، سان خبر داده که یونایتد آماده است تا پیشنهاد قابل توجهی را به این بازیکن ارائه کند که او را برای ادامه حضور در اولدترافورد متقاعد کند.

 

 

در این خبر آمده که این باشگاه در نظر دارد پیشنهاد دستمزد 400 هزار پوندی در هفته را به او بدهد که با توجه به بندهای پاداش می‌تواند تا 100 هزار پوند دیگر افزایش پیدا کند.

حتما بخوانید  ابتلای ستاره جوان منچستریونایتد به کرونا

پوگبا در حال حاضر در شش ماه پایانی قراردادش با یونایتد قرار دارد و می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکره کند و پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

او از ماه اکتبر در اردوی تیم ملی فرانسه دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و از آن زمان تا به حال در ترکیب یونایتد حضور نداشته و برای رالف رانگنیک نیز بازی نکرده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.