پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، از شرایطی که در این تیم دارد ابراز رضایت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم منچستریونایتد و آتالانتا شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند.

 آتالانتا در نیمه اول با دو گل ماریو پاسالیچ و مریح دمیرال از حریف پیش افتاده بود. با این حال مارکوس راشفورد، هری مگوایر و رونالدو موفق شدند با سه گلی که به ثمر رساندند شرایط را برای تیم میزبان تغییر دهند.

پوگبا در اقدامی غیرمنتظره در این بازی روی نیمکت قرار داشت و در دقیقه 66 به جای اسکات مک تامینای وارد زمین بازی شد.

او پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من همیشه لبخند می‌زنم چون از بازی در اینجا و در این تیم لذت می‌برم. من کسی هستم که در اکثر اوقات لبخند به لب دارد، بنابراین این نشان می‌دهد که من عموما سرگرم هستم و لذت می‌برم.»

 

 

این ملی‌پوش فرانسوی تنها تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد و این یعنی می‌تواند از آغاز ماه ژانویه مذاکراتش را با باشگاه‌هایی که در لیگ برتر انگلیس حضور ندارند آغاز کند. گزینه‌های زیادی از جمله رئال مادرید، پاری سن ژرمن و بازگشت به یوونتوس نیز در روزهای اخیر برای این بازیکن مطرح شده است.

حتما بخوانید  اعتراض به رونالدو؛ چون ستاره است اخراج نمی‌شود؟

این در حالی است که مذاکرات برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد نیز جز گزینه‌هاست و بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم پس از 12 سال نیز می‌تواند روی تصمیم او تاثیرگذار باشد.

پوگبا در ادامه اضافه کرد:« کریستیانو، کریستیانوست و گل‌های با سبک خودش به ثمر می‌رساند، بنابراین تماشای این صحنه‌ها کمی شبیه به دژاوو است. ما درباره بازیکنی حرف می‌زنیم که همه می‌شناسند، کسی که بارها برنده توپ طلا شده و سال‌های طولانی بهترین بازیکن دنیا بوده است. تمام کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که به او احترام بگذاریم و از این که او در اینجا بازی می‌کند خوشحال باشیم.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.