مائوریسیو پوچتینو نگران شایعات آمدن زیدان به پی اس جی نیست و هدف او فقط کسب تمام جام ها در پایان فصل است.

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته بود که رادیو مونت‌کارلو اعلام کرد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، تصمیم گرفته است که فصل آینده زین‌الدین زیدان را به‌عنوان سرمربی استخدام کند و صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در پایان فصل جاری رقابت‌های داخلی و اروپایی کسب کند، این کار را انجام خواهد داد.

 

 

 

 

پاریسی‌ها در اواسط فصل گذشته مائوریسیو پوچتینو را جانشین توماس توخل کردند، اما این مرد آرژانتینی نه تنها نتوانست هدف تیم پاریسی در لیگ قهرمانان را محقق کند، بلکه در لوشامپیونه هم تیمش مغلوب لیل شد و از قهرمانی بازماند. در این فصل اما اوضاع پاریسی‌ها بهتر است و آنها با اختلاف یک‌ه‌تاز کورس قهرمانی هستند (13 امتیاز) و در لیگ قهرمانان هم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته‌اند و باید مقابل رئال مادرید به میدان بروند.

با این حال طبق گزارش رادیو مونت‌کارلو، چه پاریسی‌ها در پایان فصل جام ببرند و چه نبرند، زیدان فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

 

 

 

 

این اولین بار نیست که مائوریسیو پوچتینو با چنین اخبار و شایعاتی مواجه می شود. در یک سال گذشته او چندین بار دیگر نیز خطر از دست دادن پست خود در پی اس جی را حس کرده ولی مربی آرژانتینی هر بار بی توجه از این اخبار عبور کرده است. طبق ادعای لوپاریزین، پوچتینو بی توجه به این شایعات، تمام تمرکز خود را روی نیمه پایانی فصل گذاشته و به چیزی جز فتح همه جام ها با پی اس جی فکر نمی کند.

حتما بخوانید  به مسی گفتم در اینتر می‌مانم و به بارسا نمی‌روم

 

 

 

 

سرمربی آرژانتینی تنها پایان فصل را هدف قرار داده و به اینکه پس از ژوئن 2022 چه اتفاقی رخ خواهد داد نیز فکر نمی کند. حتی این احتمال وجود دارد که خود او نیز در پایان فصل اعلام جدایی کند چرا که همین حالا پیشنهاد منچستریونایتد را در جیب دارد. به نظر می رسد تنها یک شانس برای ماندنی شدن او در پاریس است و آن هم فتح لیگ قهرمانان خواهد بود. افتخاری که البته نه برای پی اس جی و نه خود پوچتینو تضمینی برای ادامه همکاری نیست ولی می تواند نقش تعیین کننده ای در ابقای مربی آرژانتینی داشته باشد.

پی اس جی قهرمان چمپیونزلیگ می شود؟ پوچتینو می ماند یا به منچستر می رود و مهمتر از همه اینکه، زیدان فصل بعد روی نیمکت پاریسی ها خواهد بود؟ گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هجده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.