اینستاپست پوریا پورسرخ در کنار پهلوان حسن یزدانی

پوریا پورسرخ در خانه پهلوان حسن یزدانی یک عکس بسیار زیبایی را ثبت نموده است و در این عکس یک سفره بسیار مجلل شام آماده می باشد او مهمان پهلوان یزدانی در سر سفره شام می باشد این عکس پوریا پورسرخ مورد توجه بسیاری از هوادارانش وی قرار گرفته است و لایک و کامنت های بسیاری از طرف هوادارانش دریافت نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس زیبای پوریا پورسرخ در خانه پهلوان حسن یزدانی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

عکس زیبای پوریا پورسرخ در خانه پهلوان حسن یزدانی

تصویری از پوریا پورسرخ را کنار حسن یزدانی و خانواده‌ این کشتی‌گیر، ببینید.

پوریا پورسرخ تصویری از خود کنار حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «مهمان سفره پر محبت خانواده محترم پهلوان حسن یزدانی…افتخار ایران.»

پوریا پورسرخ
پوریا پورسرخ در کنار خانواده حسن یزدانی

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

حتما بخوانید  دلخانی: فرنگی‌کاران هم با برد یزدانی اشک ریختند

پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

پوریا پورسرخ
عکس زیبای پوریا پورسرخ

فعالیت بازیگری پوریا پورسرخ

او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه های ساخت ایشان فرار بزرگ و وفا دعوت شد. پوریا پورسرخ در سال 1385 با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

 

منبع: نمناک

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =