به نظر می رسد تونی کروس از تصمیم قبلی خود مبنی بر خداحافظی در تابستان 2023 منصرف شده است.

به گزارش “ورزش سه”، تونی کروس پس از طی کردن یک دوره مصدومیت به ترکیب رئال مادرید برگشت و جایگاه همیشگی خود را پس گرفت. با او رئال مادرید آرامش خاطر زیادی در خط میانی دارد و حضور ستاره آلمانی یک نعمت برای این تیم محسوب می شود. کروس که پس از یورو 2020  از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد، این روزها خود را وقف رئال کرده است. قرارداد او تا 2023 اعتبار دارد و قصد دارد در پایان قراردادش از فوتبال خداحافظی کند.

 

 

 

 

کروس در مصاحبه با تلویزیون رئال و در مورد کارلو آنچلوتی گفت:« آنچلوتی کاملا روی من شناخت دارد و می داند که چطور باید از من استفاده کند تا به تیم بیشترین کمک را برسانم. مربیان کمی مثل او مرا می شناسند. ارتباط مان در بهترین سطح خودش است.»

 

کروس ادامه داد:« در زمین سعی می کنم کنترل بازی را برای رئال در دست بگیرم. هدفم این است که هم تیمی هایم راحت باشند و بدانند که در سخت ترین شرایط می توانند به من پاس داده و روی من حساب کنند. هفت سال است برای رئال بازی می کنم و در مادرید زندگی خیلی راحتی دارم. خارج از فوتبال یک انسان عادی هستم و در کنار خانواده از زندگی در مادرید لذت می بریم. هواداران نیز همیشه به من لطف دارند.»

حتما بخوانید  هالند و امباپه بازی در برنابئوی جدید را دوست دارند

 

اهداف رئال:« در رئال سطح انتظارات بسیار بالاست و باید قهرمان شوید. تردید ندارم اگر متحد باشیم و از بازی خودمان لذت ببریم، امسال جام های زیادی کسب خواهیم کرد. هدف اصلی ما فتح لالیگا و لیگ قهرمانان است و معتقدم موفقیت ها از راه خواهند رسید. کسب همه جام ها سخت است ولی خوشبین هستیم.»

 

 

 

 

بازی در برنابئوی جدید:« یکی از آرزوهایم این است که چندین سال در ورزشگاه برنابئوی جدید بازی کنم و امیدوارم به این هدف برسم.»

 

لازم به ذکر است که برنابئوی جدید اواخر سال 2022 آماده خواهد شد یعنی چند ماه قبل از اتمام قرارداد کروس با رئال. باید دید او قراردادش را تمدید خواهد کرد یا تصمیم به خداحافظی اش جدی است.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.