به نظر می‌رسد که ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، تصمیمش را برای فصل آینده گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی هالند در فصل آینده به گوش رسیده و از باشگاه‌های بسیاری نام برده شده است.

پیش از این مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، مدعی شده بود که چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آیند.

بند فسخی در قرارداد این ستاره نروژی با بروسیا دورتموند وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت 75 میلیون یورو از این تیم جدا شود.

این بازیکن در حال حاضر برای گذراندن تعطیلات زمستانی به ماربیای اسپانیا آمده تا این روزها را در کنار خانواده و در خانه‌ای که یک سال قبل در این شهر خریداری کرده سپری کند.

 

 

همین موضوع باعث شده که هالند در روزهای اخیر بارها در بسیاری از محافل عمومی ماربیا مانند رستوران‌ها و مغازه‌ها دیده شود و بعضی از هواداران که او را می‌شناسند بپرسند که سال آینده درکدام تیم حضور خواهد داشت.

حتما بخوانید  واکنش لاپورتا به احتمال جذب هالند و تمدید با دمبله

پاسخ هالند به این سوال مطرح شده از سوی فوتبال‌دوستان اسپانیایی قابل توجه بوده است. او به این افراد گفته:« من سال آینده اینجا در اسپانیا بازی خواهم کرد.»

مسلما هالند از تیمی که قصد دارد در آن به میدان برود نام نبرده اما بسیاری باور دارند که این بازیکن فصل بعد به رئال مادرید ملحق خواهد شد، چرا که  با توجه به بحرانی مالی که بارسا در آن قرار دارد بعید به نظر می‌رسد که آنها بتوانند علاوه بر پرداخت بند فسخ این بازیکن، پیشنهاد خوبی را با رعایت محدودیت‌های مالی در نظر گرفته شده از سوی لالیگا به این بازیکن بدهند.

هالند در طول دوران حضورش در دورتموند در 75 بازی 76 گل به ثمر رسانده و میانگین بسیار خوبی را ثبت کرده تا حضورش در هر تیمی نقطه قوت مهمی به حساب بیاید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.