رئال مادرید قصد ندارد گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ خود را در انتقالات زمستانی واگذار کند.

به گزارش “ورزش سه”، طی هفته های اخیر انتقادات از ادن هازارد به اوج خود رسیده است. این ستاره بلژیکی بعد از انتقال به رئال مادرید هرگز نتوانسته مبلغ بالایی که این باشگاه برای جذب او پرداخته را توجیه کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ شرایطی که باعث شده شایعات درباره جدایی این بازیکن از لوس بلانکوس هر روز جدی تر از قبل شود. 

 

 

 

 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یعنی کارلو آنچلوتی نیز دیگر اعتماد چندانی به هازارد ندارد. آنچلوتی اخیراً گفته بود مشکل هازارد این است که مربی تیم بازیکنان دیگر را به او ترجیح می‌دهد. با این حال کارلتو ابراز امیدواری کرده بود که این بازیکن فرم مطلوب خود را به دست بیاورد اما شرایط هر روز برای هازارد ناامیدکننده تر می‌شود.  

حتما بخوانید  ابر نابغه‌ای به نام پرز؛ برنابئو معدن پول می شود

او که دیگر مصدوم نیست، در بازی شنبه هفته قبل برابر سوسیداد 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا ثابت شود جایی در ایده های کارلتو ندارد و شاید بد نباشد در زمستان برای اثبات ارزش هایش راهی تیمی دیگر شود. هازارد برابر اینتر هم دقایقی اندک در زمین حاضر شد و گفته می شود وستهام حاضر است برای جذب او در ژانویه، 30 میلیون پوند هزینه کند.

 

 

 

 

طبق ادعای آاس، باشگاه رئال مادرید پیشنهاد وستهام برای جذب ادن هازارد را خیلی سریع رد کرده است و خود بازیکن هم قصد ندارد در نیم فصل جدا شود.

هازارد در دو سال و نیم حضورش در رئال مادرید تنها 25 بازی با پیراهن این تیم در لالیگا انجام داده و یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه بوده است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.