بنابر ادعای RMC زین الدین زیدان سرمربی بعدی پاری‌سن ژرمن خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد که تمام راه ها به این منجر می شود که زین الدین زیدان سرمربی بعدی پاری‌سن‌ژرمن باشد. مارکا پیش از این مدعی شده بود که مرد فرانسوی برای کنترل رختکن PSG فرد فوق العاده مناسبی محسوب می شود و می تواند جو بسیار خوبی در این تیم ایجاد کند.

 

 

 

 

از طرف دیگر سرمربی فعلی پاری‌سن‌ژرمن یعنی مائوریسیو پوچتینو نیز از حضور در این تیم خوشحال به نظر نمی‌رسد و همین چندی پیش اخبار پیرامون علاقه او برای ترک این تیم و قبول هدایت منچستریونایتد وجود داشت.

 

حقیقت این است که سایه زیدان روی سر پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد و به نظر می رسد نهایتاً این مرد فرانسوی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار RMC، دنیل ریلو (یکی از اولین نفراتی که در فرانسه آمدن مسی به پاری سن ژرمن را پیش بینی کرد) در برنامه After Foot، زیزو سرمربی بعدی پی اس جی در فصل آینده خواهد بود؛ هر اتفاقی که بیفتد.

حتما بخوانید  بنزما: نمی‌دانم امباپه به رئال می‌آید یا نه!

 

 

 

 

این خبرنگار مدعی شده که حتی اگر پاری‌سن‌ژرمن به رویای خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند نیز این اتفاق رخ خواهد داد و زیدان در پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد. در واقع به نظر می‌رسد اولین و تنها مربی تاریخ که موفق شده سه بار پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند و راهی پارک پرنس خواهد شد.

 

یکی دیگر از مسائلی که این خبرنگار به آن اشاره کرده مربوط به کیلیان امباپه است. قرارداد ستاره فرانسوی در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و گفته می‌شود که او نهایتاً راهی رئال مادرید خواهد شد. زیدان از رابطه فوق العاده ای با کیلیان امباپه برخوردار است اما بر اساس ادعای این خبرنگار جدایی این بازیکن تاثیری در حضور او در پارک دو پرنس نخواهد داشت.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.