هربرت هاینر رئیس بایرن، شایعات علاقه مندی به ارلینگ هالند را تکذیب کرد.

به گزارش نیک استار، اگر یک هفته پیش به نظر می رسید که روبرت لواندوفسکی از بازنشستگی در بایرن مونیخ خوشحال خواهد شد، اما حالا شرایط کمی متفاوت شده است. بر اساس گزارشی که نشریه بیلد آلمان منتشر کرده، ستاره لهستانی از اظهارات اخیر حسن صالح حمیدزیچ که گفته بود باشگاه بایرن مونیخ شرایط هالند را بررسی می کند، ناراحت شده است.

حسن صالح حمیدزیچ درباره ارلینگ هالند گفته بود: « او 60 گل در 60 بازی به ثمر رسانده و ما باید او را زیر نظر داشته باشیم چرا که در غیر اینصورت صرفاً یک تماشاگر و هوادار خواهیم بود.»

 

 

 

 

امروز و در واکنش به این شایعات، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تلاش برای  جذب هالند را رد کرد و لواندوفسکی را شایسته کسب توپ طلا در سال جاری دانست.

حتما بخوانید  آرزوی محال رئیس؛ دورتموند لایق داشتن هالند نیست

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن گفت:« سوالی که درباره علاقه بایرن برای جذب هالند مطرح کردید در نزد ما اصلا مطرح نیست. ما در شرایط کنونی بهترین مهاجمان جهان یعنی لواندوفسکی را داریم و دیگر نیازی به جذب مهاجم جدید نیست. او هر فصل گل هایی می زند که از خیلی از فوتبالیستی بر نمی آید

 آمار گلزنی لواندوفسکی را هیچ مهاجمی را ندارد. او سال ها است که آمار خیره کننده ای دارد و به نظرم شایسته توپ طلا در سال جاری است.»

 

 

 

 

لواندوفسکی جزو گزینه های کسب توپ طلا در سال 2021 است. او در سال 2020 هم شانس اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن جهان بود که این مراسم به خاطر ویروس کرونا برگزار نشد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.