تیم های هوادار و آلومینیوم اراک در یکی از بازی های هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم می روند. 

 

به گزارش ورزش سه، جدال هوادار و آلومینیوم اراک می تواند به جذابترین دوئل هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شود؛ جایی که شاهد یک رویارویی ویژه بین سرمربیان دو تیم خواهیم بود.

 

رسول خطیبی در مقطعی که هدایت سیاه جامگان مشهد را برعهده داشت کاپیتان تیمش کسی نبود جز رضا عنایتی!

 

 

خطیبی و عنایتی در رده باشگاهی نیز با هم همبازی بودند و در کنار هم روزهای خوبی را برای الامارات رقم زدند. البته خطیبی و عنایتی در عرصه مربیگری هم سابقه تقابل داشته اند؛ در هفته بیست و نهم فصلی که (99-98) آلومینیوم به لیگ برتر صعود کرد، عنایتی و تیم هوادار که شانسی برای صعود نداشتند توانستند اولین شکست شاگردان رسول خطیبی بعد از نیم فصل شکست ناپذیری را رقم بزنند. 

 

 

آلومینیوم و هوادار پیش از بازی امروز در مجموع 5 بار به مصاف هم رفتند که سهم اراکی ها 3 برد و سهم هوادار تهران 2 برد بوده است. جالب اینکه در تقابل های قبلی هوادار و آلومینیوم اراک، همواره تیم میزبان برنده بود و باید دید که نتیجه این بازی که اولین رویارویی خطیبی و عنایتی در لیگ برتر به شمار می رود، چه خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.