وظیفه مرد در شب عروسی

وظایف داماد در شب عروسی چیست و مردان در این شب باید چگونه باشند؟ که در این مقاله به وظایف مرد در شب عروسی و کارهایی که باید انجام دهد میپردازیم.

وظیفه مرد در شب عروسی

شب زفاف در اصطلاح عوام به شب عروسی اطلاق می شود اما در حقیقت شبی است که زن و شوهر برای نخستین بار با هم همبستر می شوند. از آن جایی که یکی از ارکان مهم زندگی زناشویی رابطه جنسی زوجین و کیفیت روابط آن ها می باشد چگونه رفتار کردن زوجین در شب زفاف یا به عبارتی دیگر چگونگی رفتار زوجین در اولین رابطه جنسیشان از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا چنان چه در شب زفاف و در اولین همبستری رفتار زن یا شوهر غلط باشد و زوجین رابطه جنسی سرد و غیر قابل تحملی داشته باشند در آینده این مسئله می تواند باعث بروز مشکلات جدی در روابط زن و شوهر شده و زندگی آن ها را تحت الشعاع قرار دهد.

بنابراین شایسته است که زوجین نسبت به شب زفاف و وظایف خود در این شب آشنایی کامل داشته باشند تا شبی زیبا و لذت بخش رقم بخورد. نیک استار در ادامه به بررسی نقش و وظایف مرد در شب زفاف می پردازد و از وظایف داماد در شب عروسی سخن می گوید. برای آشنایی کامل با اعمال شب زفاف می توانید شب زفاف چیست را مطالعه نمایید.

 

وظایف مرد در شب زفاف چیست؟

شب زفاف برای مرد شب پر اهمیتی محسوب می شوند. او می خواهد اولین رابطه جنسی اش را تجربه کند و پر از احساس اشتیاق توام با ترس و استرس می باشد. اگر مرد از قبل آموزش های لازم را ندیده باشد و نداند چگونه باید رفتار کند مطمئنا شب زفاف لذت بخشی را تجربه نخواهد کرد و نه تنها برای خود بلکه برای همسرش نیز خاطره ای تلخ از اولین رابطه جنسی به جا خواهد گذاشت که در آینده می تواند باعث بروز مشکلات جدی در روابطشان شود. در اینجا به بررسی مهم ترین وظایف مرد در شب عروسی می پردازیم. چنانچه در شرف ازدواج هستید به شما توصیه می کنیم تا این مطلب را به دقت مطالعه نمایید تا اطلاعات مورد نیاز و ضروری برای شب زفاف خود را به دست بیاورید.

 

1) با سنت های غلط مبارزه کنید

اولین وظیفه مرد در شب عروسی به عنوان سرپرست همسرتان و به عنوان مرد زندگیتان این است که با سنت های غلط خداحافظی کنید و اجازه ندهید زندگیتان تحت تاثیر این سنت های غلط قرار بگیرد. خوشبختانه اکثر رسم و رسوم های بعضا غلط گذشتگان در شب عروسی امروزه منسوخ شده است. برای آشنایی با رسوم گذشتگان در شب زفاف توصیه می کنیم مقاله رسم دستمال خونی چیست را مطالعه نمایید. اگر در فرهنگ خانوادگی شما یا همسرتان هنوز از این رسم دستمال خونی شب عروسی و رسوم های آزار دهنده برای شب زفاف وجود دارد محکم بایستید و با آن مبارزه کنید.

وظیفه مرد در شب ازدواج
عکس های عروس و داماد در حجله

این رسم که بعد از جشن عروسی و رفتن مهمان ها عده ای هر چند از نزدیکان عروس یا داماد در منزلتان بمانند و شما را مجبور به برقراری رابطه جنسی و سایر رسم و رسومات شب زفاف کنند کاملا غلط است. با قاطعیت به آن ها توضیح دهید که شب عروسیتان هم خود و هم همسرتان خسته اید و قصد استراحت دارید. اصلا وقتی مهمان ها رفتند دست عروستان را بگیرید و بزنید به جاده و بروید یک جای دنج برای ماه عسلتان. خلاصه چیزی که در این بند می خواهیم به شما بگوییم این است که خود را پایبند رسم و رسوماتی که آزارتان می دهد و اشتباه محض است نکنید. هیچ قانونی وجود ندارد که شما را ملزم کند که در همان شب عروسی شب زفاف خود را برگزار کنید و در حالی که خسته و پر از استرس هستید با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید. این کار را می توانید به روزهای آینده موکول کنید.

 

2) خودر را برای شب زفاف آماده کنید

شاید زیاد این جمله را شنیده اید و یا اینکه این تصور را دارید که مردها هر وقت که اراده کنند می توانند رابطه جنسی برقرار کنند. این حرف و تصور کاملا غلط می باشد. برای برقراری یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش لازم است که شما سرحال و پر انرژی باشید. استرس نداشته باشید. معده ی شما نباید کاملا پر یا کاملا خالی باشد. بدنتان باید توانایی برقراری رابطه جنسی و ارضا شدن و ارضا کردن همسرتان را داشته باشد. ممکن است اولین رابطه جنسی شما زمان زیادی طول بکشد. بنابراین باید انرژی کافی برای آن داشته باشید.

مردان معمولا هنگام برقراری رابطه جنسی انرژی زیادی از دست می دهند و به شدت خسته می شوند. در حین رابطه جنسی ضربان قلب شما به شدت افزایش پیدا می کند و دهانتان خشک خواهد شد. حتما یک نوشیدنی طبیعی که ترجیحا با عسل شیرین شده باشد تهیه کنید و کنار تخت خود بگذارید.

نوشیدن این نوشیدنی قبل از رابطه جنسی انرژی شما را افزایش می دهد و نوشیدن آن در حین رابطه جنسی دهان شما را خوشبو کرده و باعث رفع عطش شما خواهد شد. نوشیدن آن پس از رابطه جنسی باعث می شود قوای تحلیل رفته از بدنتان به آن باز گردد و انرژی از دست رفته ی خود را باز یابید.

 

3) بهداشت فردی را رعایت کنید

رعایت بهداشت فردی در رابطه جنسی بسیار بسیار حائز اهمیت است و باعث ایجاد یک رابطه جنسی لذت بخش خواهد شد. مطمئنا اگر بوی ناخوشایندی از بدن شما متصاعد شود همسر شما نه تنها در حین رابطه جنسی لذت نخواهد برد بلکه به دنبال سریع تر تمام شدن رابطه جنسی و نجات از بوی آزار دهنده بدن شما می باشد. بنابراین این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که قبل از رابطه جنسی در صورت امکان دوش بگیرید. اندام های جنسی خود را شیو کنید، مقداری عطر یا لوسیون های خوشبو به خود بزنید و آراسته و هوس انگیز به سراغ همسرتان بروید.

وظیفه مرد در شب زفاف

 

4) معاشقه را فراموش نکنید

به هیچ وجه همان اول کار سراغ آخرین قسمت رابطه جنسی نروید. بله، دخول آخرین کاریست که شما باید در رابطه جنسی انجام دهید. هم علم هم دین توصیه موکد دارد به این که قبل از رابطه جنسی باید زن و شوهر با هم عشقبازی و ملاعبه داشته باشند. با مهربانی کنار همسر خود بنشینید. به او نگاه کنید و از زیبایی اندامش تعریف کنید. او را ببوسید. به آهستگی بدنش را نوازش کنید. لباس هایش را به آرامی در بیاورید. بدنش را لمس کنید و ببوسید. نقاط حساس بدنش را لمس کنید و نوازش کنید. اصلا عجله نداشته باشید. گاهی لازم است معاشقه حتی بیش از رابطه اصلی به طول بیانجامد. مخصوصا وقتی برای اولین بار می خواهید با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید حتما لازم است که مدتی طولانی به عشقبازی با همسرتان بپردازید تا استرس خودتان و او را کاهش دهید و آماده انجام رابطه جنسی شوید.

 

5) بدن همسرتان را بشناسید

این یک حقیقت است که معمولا مردان اطلاع درستی از بدن زنان ندارند و نمی دانند هنگام رابطه جنسی چگونه باید رفتار کنند. البته امروزه هیچ مردی نمی تواند برای رفتار اشتباه خود در حین رابطه جنسی از این توجیح استفاده کند. چرا که کتاب های زیادی در این زمینه چاپ شده است و علاوه بر آن اینترنت پر است از انواع آموزش های جنسی. کافیست در گوگل سرچ کنید آناتومی بدن زنان، نقاط تحریک آمیز بدن زنان و کلماتی از این دست تا با هزاران مقاله آموزشی در این مورد مواجه شوید.

حتما بخوانید  شب حجله یا شب زفاف چیست؟ و در شب زفاف چه کارهایی باید انجام داد؟

وظایف مرد در شب عروسی

لازم است قبل از شب زفاف حتما این مطالب را مطالعه کنید تا بدن همسرتان را به خوبی بشناسید و بتوانید در حین رابطه جنسی او را راضی نگه دارید و باعث لذت بردن او از رابطه جنسی شوید. حتی می توانید از همسرتان سوال کنید که لمس کدام یک از قسمت های بدنش به او لذت بیشتری می دهد و کاری کنید که او حداکثر لذت را از رابطه جنسیتان ببرد. لازم و ضروری است که حتما قبل از انجام اولین رابطه جنسیتان نسبت به بدن زن و روش های ارضای زنان در رابطه جنسی اطلاعات لازم را به دست بیاورید تا در حین رابطه جنسی دچار مشکل نشوید.

 

6) خشونت را کنار بگذارید و همسر خود را درک کنید

هیچ الزامی در این نیست که حتما در اولین رابطه جنسیتان پرده بکارت همسرتان را پاره کنید و باکرگی او را از بین ببرید.  ممکن است یا شما یا همسرتان به دلیل استرس بالا یا خستگی مایل به انجام این کار نباشد. یادتان باشد اگر برای انجام رابطه جنسی به خشونت متوسل شوید همسر شما تا مدت ها و شاید تا آخر عمرش از رابطه جنسی با شما بیزار خواهد شد و این یک فاجعه در زندگی زناشویی محسوب می شود.

اگر همسرتان در حین رابطه جنسی به دلیل درد یا استرس مانع ادامه رابطه شد اگرچه برای شما کمی سخت است اما سعی کنید او را درک کنید و با اجبار و خشونت رابطه جنسی را پیش نبرید. ممکن است همسر شما تا هفته ها بعد از ازدواج به دلیل استرس و ترس ناشی از درد از انجام رابطه جنسی سرباز زند و تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداشته باشد.

سعی کنید با صحبت کردن با او و اطمینان بخشیدن از اینکه به او آسیبی نخواهید رساند او را متقاعد به انجام رابطه جنسی نمایید. در صورتی که امتناع او از رابطه جنسی ادامه دار و مشکل ساز شد می توانید به متخصصین روانشناسی جنسی یا سکسولوژی مراجعه کنید تا مشکلتان به بهترین شکل حل شود. فقط این نکته را فراموش نکنید که رمز بیزار کردن همسرتان از رابطه جنسی اعمال خشونت و اجبار در رابطه جنسی می باشد.

 

7) از اندام همسرتان تعریف کنید نه انتقاد

بدترین کاری که یک مرد در حین رابطه جنسی می تواند انجام دهد انتقاد از اندام همسرش مخصوصا از اندام های جنسی او می باشد. متاسفانه به دلیل گسترش مشاهده فیلم های پورنو بین جوانان ملاک های آن ها برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش کاملا فانتزی و رویایی می باشد. دقت کنید که بازیگران فیلم های پورنو دقیقا آماده شده اند برای ساخت این فیلم ها و نه روابط جنسی نمایش داده شده در فیلم های پورنو واقعی می باشد و نه اندام بازیگران این فیلم ها واقعی می باشد و آن چه شما می بینید حاصل چندین ساعت گریم و فیلمبرداری های حرفه ای و… می باشد.

وظایف مرد در شب ازدواج

اینجاست که دلیل حرام بودن تماشای فیلم های پورنو در اسلام مشخص می شود. زیرا تماشای این فیلم ها توقع شما را بالا می برد و با دیدن آن چه در واقعیت وجود دارد ممکن است نسبت به رابطه جنسی سرد شوید. بنابراین دیدن این فیلم های غیر واقعی را ترک کنید، از بدن همسرتان تعریف کنید و حتی اگر عیبی در بدن او مشاهده کردید آن را به زبان نیاورید تا بتوانید یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش را تجربه کنید.

 

8) از وسایل مورد نیاز شب عروسی کمک بگیرید

امروزه متخصصان حوزه سکسولوژی توصیه های زیادی برای یک رابطه جنسی لذت بخش دارند. مثلا شما می توانید یک شمع در اتاق خوابتان روشن کنید. این شمع نه تنها نور مورد نیازتان را تامین می کند بلکه باعث می شود اتاق خواب شما سرشار از انرژی مثبت شود. از دیگر ابزارهایی که می تواند به شما در برقراری یک رابطه جنسی لذت بخش کمک کند انواع مختلف ژل ها و محصولات جنسی موجود در داروخانه ها می باشد.

می توانید از ژل های روان کننده برای کاهش درد و افزایش لذت در حین رابطه جنسی استفاده کنید. چنان چه قصد بچه دار شدن ندارید بهتر است از کاندوم استفاده کنید. اگر می ترسید که در اولین رابطه جنسی خود زود ارضا شوید و نتوانید همسرتان را ارضا کنید از محصولاتی که ارضا شدن را به تاخیر می اندازد استفاده کنید. خلاصه در داروخانه ها پر است از انواع محصولاتی که به شما برای انجام یک رابطه جنسی لذت بخش تر کمک می کنند.

 

9) تهمت نزنید

یک نکته مهمی که باید در مورد شب زفاف و اولین رابطه جنسی به آقایان گوشزد شود این است که در صورتی که پس از برقراری رابطه جنسی کامل و دخول کامل و از بین بردن باکرگی همسرتان خونی مشاهده نکردید، خونسردی خود را حفظ کنید. این اتفاق دلایل زیادی می تواند داشته باشد پس لطفا به مواردی مثل خیانت و … اصلا فکر نکنید.

عکس های عروس و داماد در حجله
عکس های عروس و داماد در حجله

پرده بکارت بعضی از زنان به شکلی است که ممکن است با دخول کامل پاره نشده، یا دچار خونریزی نشود. در صورت بروز این اتفاق به همسر خود که مطمئنا بیشتر از شما استرس دارد و نگران طرز فکر شما در مورد خود می باشد، آرامش دهید. به او بگویید که به او اطمینان دارید. برای بررسی علت این اتفاق به پزشک زنان و زایمان مراجعه کنید. پزشک با یک معاینه ساده نوع پرده بکارت همسرتان را تشخیص می دهد و دلیل این اتفاق را برای شما شرح خواهد داد. بنابراین هرگز در صورت بروز این اتفاق به همسر خود تهمت نزنید حتی با شوخی و کنایه.

 

10) بدون رضایت او هرگز

هرگز بدون تمایل و رضایت همسرتان اقدام به انجام رابطه جنسی نکنید. زیرا این کار برای زنان به این معنا می باشد که شما او را دوست ندارید و صرفا روابط جنسی برایتان مهم است. این دیدگاه زن را از رابطه جنسی بیزار خواهد کرد و در آینده برای زندگی زناشوییتان بسیار دردسر ساز خواهد شد. بنابراین فقط در صورتی که زن مایل به برقراری رابطه جنسی باشد رابطه را شروع کنید.

گاهی عدم تمایل او به دلیل دلخوری از شماست، سعی کنید با گفتن حرف های عاشقانه کدورت پیش آمده را از بین ببرید، گاهی حوصله انجام رابطه جنسی را ندارد که در این هنگام نیز می توانید با در آغوش گرفتن و نوازش و لمس بدنش او را به این کار مایل کنید. در هر صورت چنان چه نتوانستید رضایت او را برای برقراری رابطه جنسی به دست بیاورید قید آن را بزنید تا از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری کنید.

توجه: خواندن متن بالا به تمام مردانی که قصد ازدواج دارند توصیه میشود. متن بالا حاوی کاربردی ترین نکاتی است که مرد وظیفه دارد در شب زفاف آن ها را رعایت کند. برای اینکه رابطه جنسی لذت بخشی را در اولین همبستری با همسرتان تجربه کنید رعایت مواردی که در متن گفته شد الزامی می باشد.

 

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =

همچنین بخوانید
قیمت آهن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تولید محصولات فلزی و ساخت و سازها است. از قرن ها پیش، آهن به عنوان یک منبع اصلی برای تولید واحدهای صنعتی و مصارف مختلف به کار می‌رفته است. بنابراین، تغییرات در قیمت آهن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر اقتصاد و صنعت داشته باشد.
بازار پر از برندها و مدل های مختلف بخارشوی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین بخارشوی، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات شما است.
حوله‌ نخی یزدی، از انواع منسوجات سنتی یزد است. با پیشرفت تکنولوژی و فرایند تهیه‌ نخ ویسکوز، به دلیل جذب آب بسیار بیشتر آن نسبت به نخ، بیشتر از نخ ویسکوز تولید می‌شوند. باتوجه به تبحر بالای بافندگان یزدی، از کیفیتی بی‌نظیر هم برخوردارند.
آزمون آیلتس جنرال مهارت زبان انگلیسی را در یک زمینه کاربردی و روزمره ارزیابی می کند. سوالات آزمون هم موقعیت های کاری و هم موقعیت های اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.