یوونتوس با ارائه یک نمایش ناامید کننده دیگر با نتیجه 2-1 از ورونا شکست خورد.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته برابر ساسولو امروز مهمان هلاس ورونا بود که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 2-1 به سود میزبان تمام شد.

 

یوونتوس در همان دقایق ابتدایی مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی توسط آلوارو موراتا و پائولو دیبالا خلق کرد اما این دو ستاره کم دقت بودند تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

 

 

 

در دقیقه 11 این تیم میزبان بود که موفق شد گل اول را به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس توپ در مقابل دروازه خالی و روی یک ریباند به جیووانی سیمئونه رسید و این بازیکن نیز به راحتی دروازه یوونتوس را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

تنها سه دقیقه بعد ورونا توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. باز هم جیوانی سیمئونه زننده گل تیم میزبان بود؛ جایی که او با یک شوت فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه یوونتوس را باز کرد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

حتما بخوانید  دو گزینه جذاب در فهرست زمستانی یوونتوس

 

 

 

 

در ادامه نیمه اول نیز اگرچه یوونتوس تا حدودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه ورونا ایجاد کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه 2-0 به سود تیم میزبان تمام شود.

 

یوونتوس در نیمه دوم نیز شروع ناامید کننده ای داشت و نتوانست با وجود دو گل عقب افتاده حملات خطرناکی را روی دروازه ورونا ترتیب دهد تا اینکه بالاخره در دقیقه 80 توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

 

 

 

 

وستون مک کنی روی پاس دنیلو صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم و دیدنی دروازه ورونا را باز کرد تا در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه 2-1 شود.

 

در ادامه یوونتوس تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی انجام داد اما نهایتا نتوانست به این مهم دست پیدا کند تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در دومین هفته پیاپی شکست خورده باشند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.