ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هیچ مصوبه ای را برای حضور تماشاگر در استادیوم های فوتبال صادر نکرده  و طبیعتا فردا  و پس فردا هم بازی های یک شانزدهم نهایی جام حذفی بدون تماشاگر خواهد بود. 

به گزارش “ورزش سه”، این در حالی است رنگ هم شهرهای کشور در دوران کرونایی از حالت قرمز خارج شده است و فعالیت های ورزشی در هیچ یک از شهر ها با محدودیت مواجه نخواهد بود. این خبری است که به تازگی منتشر شده است. با این مضمون؛ بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، با توجه به این که هیچ شهر قرمز و نارنجی تا پایان هفته جاری در کشور وجود ندارد، امکان فعالیت تمامی رشته‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور فراهم است. 

 

پیش تر قرار بود از 15 آذر باشگاه هایی که دارای سامانه بلیط فروشی اینترنتی هستند و هم چنین استادیوم های آنها مجهز به گیت های الترونیکی است میزبان تماشاگر به میزان 60 درصد از ظرفیت استادیوم باشند اما با وجود همه وعده های داده شده از سوی نوروزی – رییس فدراسیون پزشکی و رزشی و هم چنین سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. هر چند تصمیم گیرنده در این زمینه اعضای ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هستند. 

حتما بخوانید  حق پخش از عهده ما خارج است 

 

خبرهای رسیده حاکی از آن است با نظر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش این محدودیت برای فوتبال تا شروع دور برگشت بازی ها ادامه خواهد داشت و در تعطیلات نیم فصل ستاد مبارزه با کرونا در ورزش بیانیه ای صادر خواهد کرد مبنی بر اینکه در دور برگشت تیم هایی می توانند میزبان تماشاگران خود در بازی های لیگ برتر باشند که اولا مجهز به سامانه بلیط فروشی اینترنتی بوده و ثانیا تماشاگران با عبور از گیت های الکترونیکی وارد استادیوم شوند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.