پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس فردا شب در چارچوب رقابتهای هفته هفدهم به مصاف لیدزیونایتد خواهد رفت. شاگردان مارسلو بیلسا در ابتدای هفته چلسی را به دردسر انداختند و نهایتاً با یک پنالتی لحظه‌اخری از حریف خود شکست خوردند بنابراین نمی توانند حریف دست و پا بسته ای برای سیتی محسوب شوند.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیدز گفت: “لیدز یکی از سرسخت ترین حریفان ماست. این یک چالش است. ما می دانیم که هواداران زیادی ما را تماشا خواهند کرد. فکر نمی کنم لیدز استانداردهای خود را پایین بیاورد. با این حال می دانم که بامفورد مصدوم شده است اما مارسلو(بیلسا) هرگز از این مسئله شکایت نخواهد کرد. ما باید خودمان را با شرایط آنها وفق دهیم.

 

 

 

 

لیدز به گونه‌ای بازی می‌کند که ما به آن عادت نداریم. در عین حال این بازی در اتحاد برگزار می‌شود و ما می‌دانیم که هواداران زیادی در آنجا حضور خواهند داشت و می‌خواهیم نهایتاً با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم. هیچ مسابقه ای وجود ندارد که لیدز موقعیت کمتری نسبت به حریف خود ایجاد کند و به طور کلی کار سختی داریم.”

حتما بخوانید  بمب رایولا؛ هالند به یکی از این چهار تیم می‌رود

 

انتقادات از جک گریلیش: “او در هر بازی شانس گلزنی دارد و یک روز قرار است این کار را انجام دهد. او می توانست مقابل واتفورد هت تریک کند و دوباره این شانس را خواهد داشت. لازم نیست او کار متفاوتی انجام دهد.”

 

گواردیولا در واکنش به تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: “قرعه کشی دوباره تکرار می‌شود و به نظر من این عادلانه است. این یک اشتباه بود و گاهی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. در اینگونه مواقع شما باید کار را تکرار کنید تا هیچ شک و شبهه ای وجود نداشته باشد.”

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.