ستاره آلمانی رئال معتقد است برخورد به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بدترین قرعه ممکن بود.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته برای اولین بار در تاریخ قرعه کشی لیگ قهرمانان، شاهد این بودیم که مراسم لغو شد و دوباره قرعه کشی از ابتدا صورت گرفت. به دلیل اشتباه صورت گرفته در هنگام قرعه کشی و اعتراض باشگاه ها، یوفا تصمیم گرفت تا قرعه کشی نخست را ابطال کرده و سه ساعت بعد دوباره قرعه کشی را از ابتدا انجام دهد.

رئال در ابتدا به بنفیکا برخورد کرده بود ولی در قرعه کشی دوم مشخص شد که باید به مصاف پی اس جی برود.

 

 

 

 

تونی کروس ستاره آلمانی رئال پیش از قرعه کشی دوم در حساب توئیتر خود نوشت:« پیش بینی شما از قرعه کشی مجدد چیه؟»

او پس از مشخص شدن قرعه رئال با انتشار ویدیویی در وبسایت آکادمی فوتبال خود به تجزیه و تحلیل آن پرداخت و گفت:« امیدوارم که این بار سورپرایزی(در مورد قرعه کشی) در کار نباشد و به موقع برای نظر دادن درباره قرعه‌‌کشی آمده باشم. معتقدم این سخت ترین قرعه ممکن بود و پی اس جی حریف بسیار دشواری است. از آن دست بازی هایی که هر بازیکنی منتظر حضور در آن است و باید بهترین فوتبال را بازی کنیم. ببینیم چه خواهد شد ولی در نهایت ما رئالیم و عادت به حضور در چنین دیدارهایی داریم. به خودمان ایمان داریم و می توانیم به یک چهارم نهایی صعود کنیم.»

حتما بخوانید  بحران کرونا در رئال؛ لغو بازی در راه است؟

 

 

 

 

کروس ادامه داد:« فعلا تا بازی رفت زمان زیادی باقیمانده و باید این موضوع را فراموش کنیم. در لالیگا روند خوبی را طی می کنیم و تمرکز باید روی بازی بعدی باشد. با کسب سه امتیازها به هدف یعنی قهرمانی نزدیک تر می شویم. فعلا لالیگا مهم است و سپس به لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.