رابرت لواندوفسکی در پاسخ به سوالی پیرامون آینده‌اش واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، چندی پیش بود که بعد از انتظار های فراوان مراسم توپ طلا در پاریس برگزار شد و فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن یعنی لیونل مسی موفق شد برای هفتمین بار این جایزه را از آن خود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری معتقد بودند رابرت لواندوفسکی شایستگی بیشتری برای کسب توپ طلا داشته اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و ستاره لهستانی همچنان در حسرت کسب این جایزه فردی باقی ماند.

 

 

 

 

اما گلوب ساکر یکی دیگر از مراسم های فوتبالی محسوب می شود که هر ساله پیش از آغاز سال نو میلادی برگزار می شود. در همین راستا این مراسم از دقایقی پیش در شهر دبی آغاز شده و قرار است یکی از بین روبرت لواندوفسکی، کیلیان امباپه، کریم‌بنزما، محمد صلاح، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جایزه گلوب ساکر را از آن خود کند.

 

روبرت لواندوفسکی که در این مراسم حضور پیدا کرده مصاحبه جالبی انجام داده و درباره برگزاری احتمالی جام‌جهانی در بازه زمانی دو سال یک بار گفت: “من طرفدار نیستم. بازی های زیادی داریم، هفته های سختی داریم. باید به آینده فکر کنیم، سطح پایین خواهد آمد زیرا بازیکنان به استراحت نیاز دارند. فکر می کنم نمی توان هر دو سال یک بار در جام جهانی بازی کرد.”

حتما بخوانید  بنزما: نمی‌دانم امباپه به رئال می‌آید یا نه!

 

 

 

 

کیلیان امباپه که کنار لواندوفسکی نشسته بود نیز با این ستاره لهستانی موافقت کرده و گفت: “با رابرت موافقم. ما باید به کیفیت و سلامت بازیکنان فکر کنیم.”

 

لواندوفسکی در مورد VAR: “من دو نیمه نهایی لیگ قهرمانان و یک یک چهارم نهایی را به دلیل اشتباهات داوری باختم. شاید به فینال می رفتیم و آن را می بردیم. به نظر من اگر از VAR خوب استفاده شود چیز خوبی است.”

 

 

 

 

لواندوفسکی در مورد آینده اش: “من به این موضوع فکر نمی کنم. از وضعیت فعلی راضی هستم و روی فصل جاری تمرکز کرده ام. هر سال به شایعات عادت کرده ام تا مرا آزار ندهد. مدتهاست که مطبوعات را  نخوانده‌ام.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.