کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن از فحاشی در شبکه های اجتماعی به ستوه آمده است.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد کیلیان امباپه در پایان فصل با پاری سن ژرمن به اتمام می رسد و به نظر رئال مادرید مقصد بعدی این مهاجم گلزن خواهد بود. اخیرا دختری هشت ساله و بیماری به نام کامیلی اخیرا با انتشار ویدئویی خطاب به کیلیان امباپه از این ستاره فرانسوی خواسته قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرده و در این باشگاه باقی بماند. کامیلی در این ویدئو گفته است: “لطفا در پاری سن ژرمن بمان و به رویاپردازی در این تیم برای مدت طولانی ادامه بده… ما تو را دوست داریم کیلیان امباپه.”

 

 

اما به نظر می رسد انتشار این ویدئو باعث عصبانیت برخی از هواداران رئال مادرید شده و آنها پیام هایی تند و توهین آمیز را به سوی این کودک هشت ساله روانه کرده اند. انجمن “لبخندی برای کامیلی” پیام های خطاب به این دختر بیمار را که مشخصاً از طرف هواداران رئال مادرید آمده بود را چاپ کرده و در صفحه خود نوشت: “ما هرگز نمی توانستیم این همه نفرت را تصور کنیم. کامیل هر روز برای لبخند زدن مبارزه می کند و اندوه امشب او نتیجه این خشونت است.”

 

حتما بخوانید  حمله اولی هوینس به الخلیفی؛ پول شما آشغال است

اما کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن نیز از این رفتار خشن و زشت به ستوه آمده و در پاسخ به این انجمن نوشته است:” من هم سال نو رو بهت تبریک میگم کامیلی کوچولوی من. به مبارزه کردن ادامه بده، تو به همه ما درس زندگی می دهی. پیغام های خشونت آمیز خطاب به یک خردسال… ما واقعا داریم به قهقرا می‌رویم. بهتر است کمی خودتان را جمع کنید.”

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.