اینتر قصد دارد قرارداد سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی و موفق خود را به مدت دو فصل تمدید کند.

به گزارش “ورزش سه”، جدایی غیرمنتظره آنتونیو کونته در پایان فصل گذشته و البته در ادامه بازیکنانی چون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی باعث شد بسیاری تصور کنند شرایط در فصل جدید برای اینتر بغرنج خواهد شد. اما سیمونه اینزاگی معادلات را تغییر داده و روند درخشان یکی دو سال اخیر را ادامه داد.

 

نراتزوری در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار داشته و علیرعم یک بازی کمتر نسبت به رقیب همشهری، با یک امتیاز بالاتر از میلان امید اول فتح اسکودتو محسوب می شود. زیر نظر سیمونه اینزاگی، اینتر در این فصل فقط در یک بازی لیگ را شده و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است.

 

 

نشریه کالچومرکاتو مدعی شد استیون ژانگ، رئیس جوان باشگاه اینتر از عملکرد سرمربی جوان این تیم رضایت داشته و قصد دارد قرارداد او را تمدید کند. رئیس نراتزوری به زودی شخصا با سرمربی ایتالیایی دیدار خواهد کرد تا به اینزاگی تبریک گفته و البته مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز کند.

حتما بخوانید  دوری 15 روزه مهاجم اینتر از میادین

 

قرارداد فعلی اینزاگی در ژوئن 2023 به پایان می رسد. اما اینتر قصد دارد این قرارداد را تا سال 2025 تمدید کرده و همچنین دستمزد او را به بیش از چهار میلیون یورو خالص در هر فصل برساند. سرمربی اینتر در روزهای آینده با ژانگ دیدار خواهد کرد، اما به نظر روند مذاکرات برای تمدید از فصل بهار کلید خورده و در صورت توافق تا پیش از انتهای فصل این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.