هت تریک هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در بازی شب گذشته برابر آلبانی نوید بازگشت او به دوران اوج بود.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس شب گذشته در رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر میزبان آلبانی بود و موفق شد با پنج گل از سد این تیم عبور کند.

هری کین در ماه‌های اخیر شرایط سختی را در تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش سپری کرده و نتوانسته بود روند گلزنی درخشانش در چند سال اخیر را تکرار کند. همین موضوع انتقادهایی را از این بازیکن به دنبال داشت.

بسیاری باور داشتند که ناکام ماندن او در جدایی از تاتنهام و انتقال به منچسترسیتی باعث شده که کین تمرکز کافی برای استفاده از فرصت‌هایش در محوطه جریمه حریفان را نداشته باشد.

اما این بازیکن چند روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کنار آمدن با شکست تیم ملی انگلیس در فینال یورو 2020 برابر ایتالیا در ضربات پنالتی برایش از نظر احساسی بسیار دشوار بوده و همین موضوع تاثیر زیادی بر عملکردش در هفته‌های اخیر داشته است.

با این حال به نظر می‌رسد که کاپیتان تیم ملی انگلیس موفق شده به سوگ ناشی از این شکست تلخ در ویمبلی غلبه کند و شب گذشته نمایش خیره‌کننده‌ای را در بازی برابر آلبانی به نمایش گذاشت.

 

حتما بخوانید  واکنش جالب فابرگاس به حضور کونته در تاتنهام

 

کین گل اول خودش و گل دوم تیمش را در دقیقه 18 روی پاس جوردن هندرسون وارد درازه حریف کرد. سپس 10 دقیقه بعد پاس زیبایی برای جوردن هندرسون فرستاد تا این بار او دروازه آلبانی را باز کند. تنها پنج دقیقه طول کشید تا کین این بار روی پاس رحیم استرلینگ گل دومش را به ثمر برساند.

اما نقطه اوج بازی در وقت‌های تلف شده نیمه اول بود که هری کین موفق شد سانتر ارسالی فیل فودن از روی نقطه کرنر را با ضربه‌ تماشایی سر ضرب و به صورت قیچی برگردان وارد دروازه حریف کرده و اختلاف را به پنج گل برساند.

 

 

بازگشت هری کین به دوران اوج می‌تواند خبر بسیار خوبی برای آنتونیو کونته و تاتنهام باشد که در تلاش هستند شرایط خود را در رقابت‌های لیگ برتر بهبود ببخشند.

تیم ملی انگلیس باید در بازی بعدی خود به مصاف سن مارینو برود و تنها یک امتیاز از این بازی، صعود آنها به جام جهانی 2022 را قطعی خواهد کرد. امری که با توجه به بازگشت رویایی هری کین چندان دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.