هتل 5 ستاره استانبول
رزرو هتل‌های ۵ ستاره ارزان اما لوکس، برای کسانی که قصد دارند یک سفر اقتصادی و مناسب را تجربه کنند، عامل بسیار مهمی در مدیریت هزینه‌های سفر است.

رزرو هتل‌های ۵ ستاره ارزان اما لوکس، برای کسانی که قصد دارند یک سفر اقتصادی و مناسب را تجربه کنند، عامل بسیار مهمی در مدیریت هزینه‌های سفر است. امروزه سفر رفتن چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور هزینه‌های زیادی را می‌طلبد؛ بنابراین اگر بتوانید هتلی را برای اقامت خود پیدا کنید که هم بتواند خدمات عالی به شما ارائه دهد و هم هزینه مقرون‌به‌صرفه داشته باشد، با یک تیر دو نشان زده‌اید. درست است که کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول یکی از شهرهای گردشگری است که از نظر بسیاری از افراد اقامت در آن احتیاج به صرف هزینه زیادی دارد؛ اما با این حال با معرفی چند هتل و دانستن چند ترفند، می‌توانید به راحتی هتل ‌های ۵ ستاره استانبول مانند هتل گرند حیات استانبول را با قیمت مناسب رزرو کنید. با ما همراه باشید.

هتل 5 ستاره استانبول

بهترین هتل ‌های ۵ ستاره استانبول

از آن‌جایی که شهر استانبول یکی از شهرهای توریستی و پرطرفدار کشور ترکیه به حساب می‌آید که به دلیل جاذبه‌ها و بافت تاریخی خود طرفداران زیادی دارد؛ در نتیجه باید بتواند به خوبی از گردشگران خود استقبال کند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که گردشگران به آن توجه زیادی می‌کنند، هزینه اقامت آن‌هاست. در واقع انتخاب هتل، محل اقامت و هزینه دریافتی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران به حساب می‌آید.

هتل‌های لوکس در شهر استانبول بسیار فراوان هستند؛ اما با این حال برخی از آن‌ها هزینه بسیار زیادی  از مسافران دریافت می‌کنند و مسافران ناچارند حتی برای خدماتی که هیچ استفاده‌ای از آن‌ها نبرده‌اند نیز، هزینه اضافی پرداخت کنند.ما می‌خواهیم به شما هتل‌هایی را معرفی کنیم که ۵ ستاره هستند و به شما بگوییم چگونه آنها را با قیمت مناسب رزرو کنید.

هتل اینترکنتینانتال استانبول

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره لوکس و البته مقرون‌به‌صرفه در شهر استانبول، هتل اینترکنتینانتال است. این هتل در موقعیت بسیار عالی در یک محله لوکس و شلوغ قرار دارد؛ بنابراین با اقامت در این هتل دسترسی بسیار خوبی به بازارهای شهر استانبول، میدان تکسیم و مراکز خرید خواهید داشت.

از جمله انواع خدمات این هتل می‌توان به انبار چمدان، خدمات تبدیل ارز، اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه سوغاتی، خدمات خشک‌شویی، اتاق کنفرانس، امکانات ویژه برای معلولین، حمام ترکی، استخر ویژه کودکان، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، کلاس یوگا و… اشاره کرد.

از طرف دیگر، این هتل دارای اتاق‌های متعددی هستند که برخی از آن‌ها چشم‌اندازی به سمت دریا دارد. تمام اتاق‌ها از امکانات بسیار عالی مانند سیستم تهویه، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، تلویزیون و… برخوردار هستند.

هتل ‌های ۵ ستاره استانبول با قیمت مناسب

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره‌ای است که بین توریست‌ها و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و همین موضوع باعث شده است تا عده زیادی از گردشگران، به خاطر موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل، آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند.

این هتل، به ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی بسیار نزدیک است و مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلفی اطراف آن وجود دارد. هتل دیوان ۱۹۱ اتاق دارد. تمام اتاق‌ها بسیار مرتب و تمیز است و دارای امکاناتی مانند صندوق امانات، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم تهویه مناسب، تلویزیون و… هستند.

از جمله امکانات خود هتل دیوان، می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات زیبایی آقایان و خانم‌ها، اتاق جلسات، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اجاره خودرو، حمام ترکی، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و… اشاره کرد.

هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس استانبول به عنوان اولین هتل پنج ستاره و لوکس استانبول شناخته می‌شود. به دلیل حفظ ظاهر قدیمی و دکور کلاسیکی که این هتل دارد، گردشگران زیادی شیفته آن می‌شوند. این هتل در قسمت شلوغ و پرهیاهوی استانبول قرار دارد؛ بنابراین با کمی گشتن در اطراف آن می‌توانید فروشگاه‌های لباس، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی را پیدا کنید.

این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی، مینی‌بار، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات خشکشویی، پارکینگ رایگان، سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و… برخوردار است.

هتل گرند حیات

هتل گرند حیات استانبول، قطعا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر شناخته می‌شود. این هتل فقط چند قدم با میدان تکسیم فاصله دارد؛ بنابراین می‌توان آن را از جمله هتل ‌های میدان تکسیم استانبول دانست.
اگر به دنبال یک اقامتگاه مناسب هستید، که تمام امکانات را به شما ارائه دهد، مقرون‌به‌صرفه باشد و البته موقعیت مکانی خوبی هم داشته باشد، قطعا هتل گرند حیات پیشنهاد ما خواهد بود.

این هتل دارای اتاق‌های لوکس است که با رنگ‌های روشن تزیین شده است و یک فضای نشاط‌آور را ایجاد کرده‌اند. این اتاق‌های لوکس، دارای تمامی امکانات رفاهی پیشرفته مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، دستگاه قهوه‌ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و… هستند.

از آن‌جایی که هتل گرند حیات باید امکانات خدماتی درخور یک هتل پنج ستاره به مسافران خود ارائه دهد، به همین جهت با بهترین کیفیت خدماتی مانند سالن بدنسازی، اتاق بار، مرکز اسپا، استخر، سونا و جکوزی، کتابخانه، حمام ترکی، درمان‌های آب گرم، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران، شاتل فرودگاهی و… را ارائه می‌دهد.

رزرو هتل 5 ستاره استانبول با قیمت مناسب

هتل فور سیزن استانبول

یکی از برترین هتل‌های ۵ ستاره از دید گردشگران استانبول، هتل فور سیزن است. این هتل در منطقه سلطان احمد قرار دارد؛ بنابراین دستیابی شما به دیگر نقاط استانبول مانند مراکز تجاری و رفاهی و همچنین جاذبه‌های گردشگری بسیار آسان خواهد بود.

این هتل با ارائه امکانات و خدمات رفاهی عالی توانسته عناوین مختلفی از قبیل برترین هتل تجاری استانبول، نهمین هتل رمانتیک استانبول و چهارمین هتل خانوادگی را از آن خود کند. این هتل ۱۷۰ واحد اقامتی مجهز و لوکس دارد.

از جمله امکانات خود هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، فروشگاه سوغاتی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، پارکینگ رایگان، رستوران و کافی‌شاپ، مرکز تجاری، خدمات ویژه معلولین، خدمات نگهداری از کودکان، خشک‌شویی، آرایشگاه و… اشاره کرد.

رزرو هتل های لوکس استانبول با قیمت مناسب در فلای تودی

شاید وقتی کسی به شما بگوید که برای سفر خود در یک هتل پنج ستاره اقامت کنید، بگویید که دوست ندارید هزینه زیادی صرف اقامت خود کنید؛ اما با توجه به مرجعی که رزرو هتل خود را در آن انجام می‌دهید و همچنین با در نظر گرفتن بهترین زمان سفر ارزان به استانبول می‌توانید هتل های 5 ستاره را با قیمت مناسب‌تر رزرو کنید.

برای رزرو هتل های 5 ستاره استانبول کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت متنوع ترین هتل های استانبول در مناطق مختلف این شهر با بهترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. حتی گاهی می‌توانید از تخفیف ویژه هتل ها هم استفاده کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو هتل حتی با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، بهترین خدمات سفر را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

همچنین بخوانید
قیمت آهن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تولید محصولات فلزی و ساخت و سازها است. از قرن ها پیش، آهن به عنوان یک منبع اصلی برای تولید واحدهای صنعتی و مصارف مختلف به کار می‌رفته است. بنابراین، تغییرات در قیمت آهن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر اقتصاد و صنعت داشته باشد.
بازار پر از برندها و مدل های مختلف بخارشوی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین بخارشوی، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات شما است.