مصدومیت هافبک استقلال بهبود یافت و می‌تواند به ترکیب تیمش برگردد.

به گزارش “ورزش سه”، آرش رضاوند هافبک استقلال قبل از دربی پایتخت مقابل پرسپولیس دچار مصدومیت شد و در این دیدار اگرچه در لیست حضور داشت اما در ترکیب اصلی به میدان نرفت.

هافبک آبی ها بعد از دربی نیز به خاطر مصدومیتی که برایش ایجاد شده چند هفته ای دور از لیست بود و مقابل پیکان و سپاهان حضور نداشت. حالا اما به نظر می‌رسداو به شرایط ایده‌آل بدنی رسیده است.

با اعلام فهرست بازیکنان استقلال برای مسابقه با نود ارومیه نام رضاوند نیز در این فهرست دیده می‌شود. این موضوع نشان دهنده برطرف شدن مصدومیت رضاوند است.

حتما بخوانید  تقابل‌های همیشه جذاب یک سرمربی با استقلال

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی دو بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت مقابل نود در اختیار ندارد و به 7 ستاره دیگر هم استراحت داده، شانس بازی رضاوند در مسابقه فردا در ترکیب ابتدایی زیاد است. بااین حال باید منتظر ماند و دید رضاوند بعد از چند هفته در ترکیب اصلی استقلال در جام حذفی به میدان خواهد رفت یا اینکه اتفاقات دیگر رخ خواهد داد.

دیدار استقلال و نود ارومیه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت 17:30 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.