آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس، قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا شود.

به گزارش “ورزش سه”، انتقال آرتور از بارسلونا به یوونتوس چندان موفقیت آمیز نبود و این بازیکن نتوانسته درخششی که پیش از این در نوکمپ داشت را در این تیم تکرار کند.

آینده این بازیکن در تورین به هیچ وجه مشخص نیست و به نظر می‌رسد که او تصمیم جدی دارد تا در ماه ژانویه این تیم را ترک کند.

آرتور در هفته‌های اخیر فرصت بیشتری برای بازی تحت هدایت مکس آلگری به دست آورده  اما همچنان ممکن است تصمیمش را برای جدایی از این باشگاه تغییر ندهد.

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که باشگاه‌های بسیاری پیشنهادهایی را برای خرید آرتور به یوونتوس ارائه کرده‌اند و مدیران این باشگاه در حال حاضر در حال ارزیابی این پیشنهادها هستند.

 

 

اگر آرتور در نهایت تصمیم قطعی به جدایی از یووه داشته باشد، این باشگاه باید بازیکنی را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد.

حتما بخوانید  رسمی؛ پرونده لوئیس سوارز- یوونتوس بسته شد

هرچند که آنها برای این کاردو گزینه در پیش دارند، اول این که آرتور را با یکی از بازیکنان باشگاه‌هایی که خواهان جذبش هستند معاوضه کنند و گزینه دوم این است که بازیکنی را به عنوان جانشین او جذب کنند.

در هر حال آلگری به مدیران یووه اعلام کرده که نیاز به جذب جانشینی در صورت جدایی آرتور دارد.

این بازیکن 25 ساله تا سال 2025 با بیانکونری قرارداد دارد و این فصل در 10 بازی در سراسر رقابت‌ها برای این تیم به میدان رفته که مجموعا شامل 399 دقیقه حضور در میدان بوده است.

آرتور تنها در چهار بازی در ترکیب اصلی یووه قرار داشته و از این که فرصت کافی در این تیم ندارد چندان خشنود نیست.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.