نیلوفر پارسا با لباس جالب و زیبا در دل کویر

نیلوفر پارسا به تازگی عکس جالبی را از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است او یکی از بازیگران سریال آوای باران می باشد او متولد 69 و فارغ التحصیل رشته it است کار بازیگری را ازتئاتر شروع کرد و توانست خیلی زود به اوج شهرت دست یابد او با انتشار این تصویر نوشت در صحنه ای از هزار یک تو در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نیلوفر پارسا با لباس و زیبای تاریخی در کویر را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1369 در تهران، بازیگر است. او دانش‌ آموخته رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات است،نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضور او در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود تا زمانی که ساخت سریال آوای باران آغاز شد این سریال نقطه آغاز فعالیت حرفه‌ای پارسا شد.

نیلوفر پارسا
نیلوفر پارسا

عکس نیلوفر پارسا با لباس تاریخی

نیلوفر پارسا با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: «هزار و یک تو» به زودی در عمارت اصلی نوفل‌لوشاتو

نیلوفر پارسا در هزار و یک تو

نیلوفر پارسا
نیلوفر پارسا با لباس و زیبای تاریخی در کوی

بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند، وقت آزاد هم یوگا و نمایشنامه میخواند.ویشکا آسایش ، پژمان بازغی ، سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصرنصیر، محمود جعفری، آتش تقی پور، زهره حمیدی، پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا، گوهر خیراندیش و مجید صالحی بازیگران اصلی فیلم «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز هستند.

نیلوفر پارسا
عکس جدید نیلوفر پارسا

 

آخرین خبر

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =