سجادی در صحبت‌های روز گذشته در مورد فرجام مدیریتی پرسپولیس بازهم صحبت‌های قانع کننده‌ای به زبان نیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، حمید سجادی، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در قسمت مدیریت با سرپرستی اداره می‌شود همچنان از هواداران این تیم وقت خواست؛ آن هم در شرایطی که اگرچه مجید صدری به عنوان سرپرست مدیرعاملی وظایف خود را تمام و کمال به سرانجام رسانده اما به واسطه عدم اطمینان از آینده خود به فعالیت به عنوان یک مدیرعامل مستقر، دلگرم نیست.

 

دیروز سجادی در مورد اینکه چرا صدری به عنوان مدیرعامل انتخاب نمی‌شود این طور توضیح داد که پرسپولیس با توجه به اینکه دو رئیس مجمع(رحیمی وزیر دادگستری و خاندوزی وزیر اقتصاد) دارد، آنها باید در یک جلسه جمعی در مورد پیشنهاد هیئت مدیره برای مدیریت باشگاه تصمیم بگیرند. پیشنهادی که به مدیرعاملی صدری ختم شده اما احتمالا وزیر ملاحظاتی روی آن دارد که به دنبال تغییرات در هیئت مدیره فعلی و رسیدن به یک نقطه قطعی است.

 

سجادی با تاکید ویژه و عجیب بر اینکه هیچ دخالتی در امور پرسپولیس نمی‌کند گفت افرادی هستند که می‌توانند به هیئت مدیره اضافه شوند و هیئت مدیره تقویت بشود و اگر هیئت مدیره جدید روی مدیرعامل به نتیجه رسید این فرد معرفی خواهد شد.

 

وزیر ورزش در مورد اینکه نشست مجمع چه زمانی برگزار می‌شود هم گفت انشاالله به زودی! او در پایان صحبت‌هایش ازهواداران پرسپولیس خواست به وی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اعتماد کنند و او قطعا بهترین تصمیم را برای پرسپولیس خواهد گرفت. جالب اینکه سجادی در میان صحبت‌های خود از اقدامات مهمش برای پرسپولیس صحبت کرد و گفت لازم نیست بگوید که چه کارهایی برای این باشگاه انجام داده است و صلاح نیست که در این زمینه اطلاع رسانی کند.

 

خاندوزی ، رحیمی و سجادی که سرنوشت مدیریت پرسپولیس به تصمیم آنها بستگی دارد.

حتما بخوانید  شهرخودرو 1 - پرسپولیس 1؛ رابین هود لیگ برتر!

 

اما نکته مهم این است که افراد مختلفی در حال حاضر به دنبال حضور در پست مدیریت باشگاه پرسپولیس هستند و این مسئله را می‌شود از تحرکات آنها در فضای مجازی پی‌گیری کرد؛ به خصوص اینکه سرپرست فعلی باشگاه با وجود همه تلاش‌ها هنوز در نقطه تثبیت قرار نگرفته که البته بخشی از این موضوع به رویکرد وزیر ورزش برمی‌گردد.

 

البته صدری که از سوی هیئت مدیره به مدت ۹۰ روز سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شد، در این مدت طلب گابریل کالدرون را تامین و بخش اعظم آن را پرداخت کرد و همچنین با انتخاب کارگزار جدید، موفق به پرداخت بخشی از طلب بازیکنان پرسپولیس شد.قرارداد کارگزار جدید پرسپولیس ۳۳۰ میلیارد برای اسپانسرینگ فضای مجازی، پیراهن و تبلیغات محیطی است که بزرگترین قرارداد کارگزاری فوتبال ایران محسوب می‌شود. (پرسپولیس ۳۰۰ میلیارد دیگر هم در صورت گرفتن حق پخش دارد که دستیابی به آن بعید به نظر می‌رسد.)البته برخی از گروههای هواداری  اعتقاد دارند که باتوجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، کارنامه صدری در این مدت قابل قبول نیست. هرچند که باشگاه پرسپولیس با رد این ادعا، بسته بودن پنجره را به تحریم‌های آمریکا مرتبط می‌داند و اعتقاد دارد که مدیران باشگاه نقش خود را با تامین رقم سنگین ۷۴۰ هزار دلاری ایفا کرده‌اند.

 

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد حمیدرضا سجادی باید هرچه زودتر تصمیم نهایی خود برای پست مدیرعاملی را بگیرد .البته فعلا همه چیز موکول به نظر دو وزیر دیگر  بعنوان رییس مجمع است؛دو چهره‌ حاضر در دو وزراتخانه مهم و پرمشغله که بعید است بجای اولویتهای کاری به تحقیق درباره انتخاب شایسته‌ترین فرد برای مدیریت پرسپولیس بپردازند!

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.