جواد نکونام سرمربی فولاد تصمیمات داور مسابقه را یکی از عوامل مهم عدم کسب پیروزی برابر نساجی می داند.

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با نساجی اظهار داشت: بازی جان‌داری بود. دو تیم خیلی بازی درگیرانه و فیزیکی انجام دادند. با توجه به شناختی که از تیم نساجی داشتیم می‌دانستیم که با توجه به بازیکنانی که دارند از لحاظ حفظ توپ تیم خوبی هستند و می‌دانستیم از چه نقاطی می‌توانیم به آنها ضربه بزنیم و برای بردن بازی کاملا برنامه داشتیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. 

 

وی افزود: در نیمه اول وقتی نتیجه یک هیچ بود می‌توانستیم بازی را دو هیچ کنیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و چند واکنش گلر آنها داشت. با شروع نیمه دوم گل خوردیم و گلی هم که خوردیم صد در صد خطا بود و داور اشتباه کرد. در آن صحنه بازیکن حریف روی دفاع ما خراب می‌شود و گل می‌خوریم و بعد از آن دوباره با تعویض هایی که کردیم ریتم تیممان را بهتر کردیم و موقعیت خلق کردیم ولی بدشانسی آوردیم و مثل بازی با تراکتور امروز روزی نبود که ما بتوانیم بازی را ببریم. موقعیت خلق کردیم و بازی دستمان بود و توانستیم خوب بازی کنیم.

 

نکونام با اشاره به وقت کشی های تیم حریف گفت: تیم نساجی آمده بود که مساوی کند و یه خواسته‌شان رسیدند؛ خوب بازی کردند ولی در بازی با تراکتور و این بازی وقت تلف کردن وجود داشت. باید یک فکری کنیم و شاید از این به بعد توپ ها را بیرون نزنیم چون خیلی وقت تلف کردند. 

 

سرمربی فولاد با انتقاد از قضاوت داور این بازی عنوان کرد: آقای حیدری با توجه به اینکه واقعا داور خوب و قوی هستند و من قضاوت هایشان را دوست دارم امروز بد داوری کرد. روی صحنه گل اشتباه صد در صد داشت. یک پنالتی روی شیمبا نگرفتند و یک پنالتی آخر بازی پای بوحمدان را در شلوغی می‌زنند. صد در صد گل خطا خوردیم و دو پنالتی برایمان نگرفتند. در این بازی یک گل و یک اشتباه نتیجه را برمی‌گرداند. در صحنه ای گلر حریف شیمبا را از وسط می‌زند و این هرجای دنیا باشد بازیکن را محروم می‌کنند بخاطر شدت خطا. آقای حیدری بد قضاوت کردند.

حتما بخوانید  دوباره لیگ برتر، دوباره لیگی که دوستش داریم

 

او ادامه داد: ما نتوانستیم بازی را ببریم و یکی از عواملی که بازدارند بود آقای حیدری بود. ما اصلا موقعیت به حریف ندادیم و تیممان خوب بازی می‌کرد و یک گل که نمی‌دانم چطور خطا گرفته نشد. هرچقدر اعتراض می‌کنیم می‌خندند. قضاوت در ایران خیلی راحت است چون تا حرف بزنی اخطار می‌دهد و محروم می‌کنند و کسی نیست که نقد کند و بگوید اخطار برای چه بوده. این مشکل را در فوتبالمان داریم اما همین است و اعتراضمان هم به جایی نمی‌رسد و باید ادامه بدهیم ولی قطعا من یک فکری برای وقت تلف کردن تیم ها در فولاد آرنا می‌کنم که در نیمه های دوم اگر بازی مساوی باشد تیم ها طوری بازی می‌کنند که ما نمی‌دانیم چه کار کنیم.

 

نکونام در خصوص شرایط فولاد و مصدوم های این تیم توضیح داد: متاسفانه ما موسی کولیبالی را از دست دادیم و شیمبا را به سختی به این بازی رساندیم و امیدواریم برای بازی بعد موسی و بقیه بازیکنان برسند اما شرایط تیممان از نظر مصدومیت اصلا خوب نیست. ما کلا دفاع وسط نداشتیم ولی ادامه می‌دهیم که تا نیم فصل امتیازات خوبی جمع کنیم و برای نیم فصل دوم تمام برنامه‌مان این است که بازیکنان باکیفیت بگیریم تا بتوانیم در نیم فصل دوم قوی تر ظاهر شویم و موفق باشیم‌.

 

او در پایان با تاکید بر تاثیر اشتباهات داور روی نتیجه بازی گفت: صحنه هایی که درباره داوری صحبت می‌کنم صحنه هایی است که قطعا فیلم آن را دیدم که صحبت می‌کنم ولی نتیجه تغییر نمی‌کند و داور اشتباه کرد. با توجه به اینکه ایشان داور خوبی هستند و من به قضاوت های ایشان علاقه دارم ولی امروز خیلی بد قضاوت کرد و نتیجه مساوی شد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.