دستمزد دریافتی دنی آلوز در بارسلونا بسیار اندک است اما جزئیاتی در قرارداد او دیده می شود که در نهایت دستمزد را به میزان قابل قبولی افزایش خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، دنی آلوز دیروز با موفقیت در تست های پزشکی بارسا مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرد و پس از 5 سال و نیم در تمرینات آبی اناری ها شرکت کرد و مثل هیمشه با روحیه شوخ طبیعی خود فضای شادی را بر کمپ بارسلونا حاکم کرد. او قراردادی یک سال و نیمه می خواست ولی در نهایت پذیرفت که قرارداد فعلی او تا پایان فصل باشد و بند تمدید یک ساله نیز بر اساس عملکرد او قابل فعال شدن خواهد بود. ستاره 38 ساله برزیلی اطمینان دارد که یک سال دیگر هم برای بارسا به میدان خواهد رفت.

 

 

 

 

 آلوز در بارسلونا کمترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان خواهد داشت.

بارسلونا با مشکلات مالی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و در کنار بازیکنان قدیمی این تیم، خریدهای جدید بارسا از جمله اریک گارسیا، ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو نیز با کاهش دستمزدشان موافقت کرد‌ه‌اند.

حتما بخوانید  شماره پیراهن خرید جدید بارسلونا مشخص شد

دنی آلوز که تا پایان فصل جاری در عضویت بارسلونا خواهد بود، در قراردادش با این باشگاه بندهای  پاداش‌ی وجود دارد که در صورت کسب دستاوردهایی توسط این مدافع برزیلی فعال خواهد شد.

 

 

 

 

در واقع همین بندهای پاداش آلوز هستند که در نهایت دستمزد او را به سطحی قابل قبول خواهند رساند. پاداش هایی هنگفت که اگر آلوز بتواند از لحاظ تعداد بازی، پاس گل، گلزنی و مسائل دیگر به آنها برسد، دستمزدی در حد نام و اعتبار خود دریافت خواهد کرد.

در واقع بارسلونا برای رعایت فرپلی مالی دستمزد ثابت آلوز را بسیار پایین در نظر گرفته اما پاداش های گنجانده شده در این قرارداد از حالت معمول خارج هستند و ستاره برزیلی خوشبین است که بتواند عملکردی قابل قبول ارائه دهد و بندهای پاداش را نیز فعال کند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 19 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.