مدافع ملی پوش سپاهان پس از کسب دو پیروزی پیاپی حرف زد.

به گزارش “ورزش سه”، امید نورافکن که نمایش درخشانی در مقابل فولاد خوزستان داشت و یک گل و یک پاس گل در جریان پیروزی 2 بر 1 تیمش مقابل فولاد خوزستان ثبت کرد، در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان اینطور حرف هایش را در رابطه با جریان فنی این مسابقه آغاز کرد: خدا را شکر می کنم اول به خاطر کسب سه امتیاز بازی. خب تیم ما سه باخت پشت سر هم آورده بود و شرایط روحی و روانی ما اصلا خوب نبود. اصلا خودمان از خودمان راضی نبودیم. خدا را شکر که این سه امتیاز را گرفتیم. سه امتیاز هفته قبل را هم گرفته بودیم و فکر می کنم شرایطمان بهتر شده است. امیدوارم در بازی با آلومینیوم اراک هم بتوانیم سه امتیاز دوباره ای بگیریم که از این شرایط بد که به سمت سپاهان آمده خارج شویم.

او در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند نیز مورد پرسش قرار گرفت و در واکنش به آن با کمی مکث گفت: خب وظیفه ام را انجام می دهم. خدا را شکر می کنم. ما هم مثل بقیه بچه ها تلاش مان را برای تیم کردیم و توانستیم یک گل و یک پاس گل برای تیم بدهیم. این مهم است که ادامه دار باشد.

حتما بخوانید  حاشیه‌های پیروزی استقلال در بازی بزرگ هفته

در رابطه با کسب مجوز حرفه ای با کنایه زدن به استقلال و پرسپولیس و گل گهر نیز پرسیدند و نورافکن پیش از اینکه سوال خبرنگار به اتمام برسد، میان صحبت های او پرید و گفت: من بارها گفته ام که سپاهان یکی از بهترین تیم هاست. یکی از بهترین تیم های ده سال اخیر فوتبال ایران است و خوشحالم که اینجا هستم. امیدوارم ادامه دار باشد. می دانید که امکانات سپاهان هر سال بیشتر می شود. خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

سوال پایانی از مدافع چپ سپاهان در رابطه با تیم ملی بود و رقابت های ملی پوشان با عراق و امارات که باید برای برگزاری این دو مسابقه در آینده ای نزدیک به اردو بروند. نورافکن در واکنش به این سوال گفت: در مورد تیم ملی باید بگویم که نتایج خیلی خوبی را کسب کرده ایم. نمی توانیم متوقف بشویم و باید ادامه بدهیم. دو بازی در خانه داریم و اگر هواداران در استادیوم باشند که خیلی شرایط مان بهتر می شود. امیدوارم VAR هم به بازی بیاید. اول به دنبال گرفتن سه امتیاز مقابل عراق هستیم تا صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.