بارسلونا برای تقویت خط حمله خود در زمستان روی آلوارو موراتا و ادی کاوانی به عنوان گزینه های شماره یک و دو خود تمرکز کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی هرناندز سرمربی بارسا دو ماه پس از نشستن روی نیمکت این تیم متوجه ضعف بزرگی در تیمش شده است. بارسا بسیار کمتر از فصول گذشته گل می زند و جدایی لیونل مسی و لوئیس سوارز به تیم ضربه فراوانی زده است.

آنسو فاتی با معضل مصدومیت های متوالی روبرو است و ممفیس دیپای نیز ستاره گلزن مدنظر بارسا نشان نداده است. لوک دیانگ دیگر مهاجم بارسا نیز در 5 ماه گذشته تنها دو بار موفق به گلزنی شده است. آبی اناری ها اخیرا فران تورس را از سیتی جذب کردند ولی او هم یک مهاجم شماه 9 نیست.

 

 

 

 

ژاوی برای برطرف کردن این نقطه ضعف روی آلوارو موراتا و ادینسون کاوانی نظر مثبت دارد ولی جذب هر دو به سادگی میسر نیست.

برای انتقال موراتا یووه ابتدا باید جانشین او را جذب کند ضمن اینکه بارسا هم باید دو و حتی سه بازیکن را از فهرستش خارج کند تا با مشکل فرپلی مالی روبرو نشود.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس هم دقایقی پیش در نشست خبری خود گفت که با موراتا صحبت کرده و او گفته است، تا پایان فصل خواهد ماند و این قضیه را باید تمام شده دانست.

حتما بخوانید  علاقه قدیمی امباپه به مسی: آیا بازی‌هایم را می‌بیند؟

 

 

 

 

روز گذشته رالف رانگنیک سرمربی منچستر نیز آب پاکی را روی دست بارسا ریخت و عنوان کرد ادی کاوانی نیم فصل جایی نخواهد رفت:«حرفه‌ای بودن و اخلاق کاری او شگفت‌انگیز است. من به او گفتم که به شدت می‌خواهم تا پایان فصل بماند. او این را می داند. او همچنین می داند که من چقدر برایش اعتبار قائلم و چقدر به او احترام می گذارم.

در هفته‌های گذشته چند گفتگو با ادینسون داشتم و می داند که من در ژانویه اجازه جدایی اش را صادر نخواهم کرد. او بازیکن بسیار مهمی برای ادامه فصل است و برای من واضح است که ادینسون باید بماند.»

 

در حال حاضر به نظر می رسد تیر بارسا برای جذب مهاجم شماره 9 به سنگ خورده و ژاوی باید با همین داشته ها فصل را به اتمام برساند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.