کریم آیدمی ستاره 19 ساله متولد مونیخ باشگاه سالزبورگ با دورتموند بهد توافق رسید.

به گزارش “ورزش سه”، کریم آیدمی ستاره سالزبورگ اتریش که اخیرا برای تیم ملی آلمان نیز به میدان رفت، مورد علاقه تیم های بزرگی قرار دارد ولی به نظر، مقصد بعدی او بوروسیا دورتموند خواهد بود.

 

 

 

 

نشریه بیلد امروز نوشت که علی رغم علاقه بارسا، بایرن و حتی لیورپول، آیدیمی با دورتموند به توافق نهایی دست یافت و قصد دارد فصل بعد برای زنبورها به میدان برود.

کریم فصل جاری توانسته 15 گل برای تیم اتریشی بزند و سه پاس گل هم بدهد. سه گل او در لیگ قهرمانان نقش مهمی در صعود سالزبورگ به یک هشتم نهایی داشت. سالزبورگ نخستین تیم اتریشی راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان است.

حتما بخوانید  اعتراف دورتموند؛ لطفا ما را با بایرن مونیخ مقایسه نکنید!

 

 

 

 

آیدمی که در مقطعی گفته می شد با بایرن به توافق رسیده، بر سر قراردادی 5 ساله با دورتموندی ها توافق کرده و تنها مذاکرات نهایی بین دو باشگاه باقی مانده است. طبق ادعای بیلد، اختلاف دو باشگاه بر سر 5 میلیون یورو است. سالزبورگ برای آیدمی 40 میلیون یورو می خواهد ولی دورتموند حاضر نیست بیش از 35 میلیون یورو هزینه کند. قرارداد آیدیمی با سالزبورگ تا 2024 اعتبار دارد و او قرار است جانشین ارلینگ هالند شود که تابستان 2022 به احتمال قریب به یقین راهی باشگاهی دیگر خواهد شد.

هالند خود نیز ژانویه 2020 از سالزبورگ راهی دورتموند شد و جانشین او نیز قرار است از همین تیم اتریشی بیاید.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.