یولیان ناگلزمان، به تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و برخورد این تیم با سالزبورگ واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، امروز در اتفاقی نادر قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تکرار شد. در واقع به دلیل اشتباهی که در مرتبه اول رخ داده بود، یوفا تصمیم گرفت که این قرعه‌کشی را دوباره تکرار کند؛ جایی که بایرن مونیخ بار اول با اتلتیکو مادرید و در مرتبه دوم و نهایتاً به سالزبورگ اتریش برخورد کرد.

 

تقابل با سالزبورگ روی کاغذ قرعه دشواری برای بایرن مونیخ محسوب نمی شود اما سرمربی این تیم یعنی یولیان ناگلزمان تاکید کرده که آنها باید با تمرکز کامل مقابل این تیم قرار بگیرند. ناگلزمان گفت: “بازی کردن مقابل سالزبورگ اصلا راحت نیست. آن‌ها مربی بسیار خوبی دارند که همیشه تیمش را به بهترین شکل آماده می‌کند. ما باید از ابتدای بازی برابر آنها کاملاً متمرکز باشیم چرا که سالزبورگ قطعاً ما را تحت فشار قرار خواهد داد.”

حتما بخوانید  لواندوفسکی دست‌بردار اسطوره فقید بایرن نیست!

 

 

 

 

ناگلزمان همچنین در واکنش به تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: “اشتباهات ممکن است رخ دهد و نهایتاً چنین اتفاقاتی بیفتد پس اینکه قرعه کشی دوباره برگزار شود اتفاقی کاملا عادلانه برای همه محسوب می‌شود. سالزبورگ حریفی است که فوتبال کلاسیک لایپزیش را با پرسینگ زیاد انجام می‌دهد. آنها تیمی بسیار با انگیزه و جوان هستند و کار آسانی مقابل آنها پیش رو نخواهیم داشت.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.