شنکنجه بی رحمانه ناپدری باعث مرگ دختر 11 ماهه شد

ناپدری دختر 11 ماهه اش را تا حد مرگ شکنجه نمود این دختر بچه که بی وقفه گریه می نمود ولی ناپدریش به گریه های وی هیچ توجهی نمی نمود مادر این کودک سر کاربود که بعد از برگشتن به منزل با جسد خونی دخترش مواجه شد مرد به همسرش گفت ازروی مبل به پایین پرت شده است و فوت نموده و من از این موضوع خبر نداشتم در اذامه تصاویر و جزئیات بیشتر ناپدری دختر 11 ماهه اش را تا حد مرگ شکنجه نمود را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

ناپدری دختر 11 ماهه
ناپدری دختر 11 ماهه

مرگ کودک بر اثر شکنجه توسط ناپدری

طبق گزارش پلیس و به گفته دریک مکلین ۲۹ ساله، متهم قربانی کوچک را به دلیل گریه های بی وقفه و بی تابی برای مادرش با ضربه زدن های زیاد به سرش کشت.

زمانی که مادر قربانی از محل کارش به خانه بازگشت با جسد خونی و زخمی دختر ۱۱ ماهه اش رو به رو شد.

وی زمانی که علت این وضع کودکش را پرسید، نامزدش ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که از هیچ چیز خبر ندارد و احتمال دارد دختربچه از روی مبل به پایین افتاده و این اتفاق برایش رخ داده است.

ناپدری دختر 11 ماهه

شکنجه کودک توسط ناپدری

مادر کودک با رساندن دخترش به بیمارستان متوجه شد کودک به دلیل ضربات وارد شده به سرش دچار خونریزی و کشته شده است. وی بعد از این که متوجه شد کودکش به قتل رسیده به ماموران پلیس گفت که نامزدش سابقه خشونت داشته و بارها او را در دوران بارداری کتک زده و او مطمئن است که مرگ دخترش کار نامزدش است.

پس از دستگیری در یک مکلین و اعترافاتش در بازجویی ها وی به زندان منتقل شد و به گفته افسر پرونده وی احتمال دارد به علت این رفتار وحشیانه اش به ۱۰ سال زندان محکوم شود.

 

منبع: رکنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.