نامزد 41 ساله کیتی پری اولاندو بلوم بازیگر هالیوود

کیتی پری 33 ساله به تازگی عکس های جدیدی از نامزدش را در فضای مجازی منتشر نموده است نامزد کیتی پری اولاندو بلوم یکی از بازیگران معروف آمریکایی می باشد که در بیشتر فیلم های پر فروش امریکا نقش آفرینی نموده است کیتی پری هم یکی از خواننده های زیبا رو در دنیای هالیوود است کیتی پری با چند بازیگر و خواننده امریکایی دوست بود ولی با آنها ازدواج نکرد  در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نامزد 41 ساله کیتی پری اولاندو بلوم بازیگر هالیوود را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

نامزد کیتی پری

پری، خواننده مشهور آمریکایی که مدت‌ها بود زمزمه ارتباط عاشقانه‌اش با اورلاندو بلوم شنیده می‌شد برای اولین بار همراه با این بازیگر معروف در یک مراسم رسمی حضور یافت.

پری و اورلاندو بلوم، بازیگر سریال “ارباب حلقه‌ها” و فیلم “دزدان دریایی کارائیب” با یکدیگر در جشن Global Ocean در مونت کارلوی فرانسه حضور یافتند و بدین ترتیب رابطه‌‌ عاشقانه‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.

نامزدی کیتی پری و اورلاندو بلوم

پری و نامزدش اورلاندو بلوم

پری بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ همسر راسل برند، بازیگر و کمدین انگلیسی بود و اورلاندو بلوم نیز سال‌های ۲۰۱۰ با یک مدل استرالیایی با نام میراندا کر ازدواج کرد که از او صاحب هم فرزند نیز شد اما رابطه آن‌ها نیز پس از سه سال به طلاق منجر شد.

اورلاندو بلوم ۴۱ ساله و کیتی ۳۳ ساله است.

کیتی پری
عکی کیتی پری و نامزدش

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

همچنین بخوانید