خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر، می‌گوید هدف آنها در این فصل دفاع از عنوان قهرمانی در رقابت های سری آ است.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر فصل گذشته با هدایت آنتونیو کونته موفق به قهرمانی در رقابت‌های سری آ و پایان دادن به سلطه یک دهه‌ای یوونتوس شد. با این حال این سرمربی موفق در تابستان از نراتزوری جدا شد و جای خود را به سیمونه اینزاگی داد. اینتر در این فصل با سرمربی جدید خود نیز کاملا مدعی دفاع از عنوان قهرمانی نشان داده و در حال حاضر در صدر جدول رقابت‌های سری آ قرار دارد.

 

در همین راستا خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر درباره جو موجود در این تیم و انگیزه‌های آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی صحبت کرده و می‌گوید: “اینتر یک خانواده است، آنها بخشی از من هستند.  من 25 سال پیش به اینجا آمدم تا چالشی را شروع کنم و افتخار می کنم که کاپیتان بودم، همانطور که به نایب رئیسی باشگاه افتخار می کنم.”

حتما بخوانید  فدریکو کیه‌زا، بازیکن سال آتزوری در 2021

 

 

 

 

زانتی در ادامه گفت: “تیم، فوتبال فوق العاده ای بازی می کند و این مربی و بچه ها هستند که شایسته آن هستند. تیم احساس می کند قوی است و ذهنیت قابل توجهی دارد.  بازیکنان می دانند که باید از عنوانی که فصل گذشته به دست آوردند دفاع کنند. همه احساس می کنند مهم هستند و این برای تیمی با اهداف بزرگی مانند ما مهم است.

 

ما می خواهیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و بازی به بازی آن را نشان می دهیم.  میلان، ناپولی و آتالانتا مدعی هستند و فکر می‌کنم تا پایان فصل همینطور باشد.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.