هری مگوایر، ستاره انگلیسی منچستر یونایتد، از زوج خود در خط دفاعی این تیم یعنی رافائل واران حمایت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، هری مگوایر در تابستان سال 2019 تبدیل به گران قیمت ترین مدافع جهان شد و از آن زمان تا کنون زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. مدافع گران قیمت منچستریونایتد از زمانی که از لستر به اولدترافورد آمد در ترکیب شیاطین سرخ جایگاهی ثابت داشته است. ستاره به انگلیسی حالا کاپیتان یونایتد نیز محسوب می‌شود و همین موضوع فشارها روی او دو چندان کرده است.

 

در واقع بسیاری معتقد هستند که یکی از مهمترین دلایل ناکامی منچستر یونایتد در فصول اخیر ضعف خط دفاعی این تیم بوده است. تصور می شد با اضافه شدن رافائل واران به مگوایر در خط دفاعی شیاطین سرخ این مشکل بزرگ تا حدود زیادی حل شود اما ستاره فرانسوی در این فصل اکثر مصدوم بوده و بازی های زیادی برای یونایتد انجام نداده است.

حتما بخوانید  زیدان پاسخ پیشنهاد منچستر یونایتد را داد

 

 

 

 

اما طی هفته های اخیر برخی انتقادات نسبت به رافائل واران مطرح شده است. با این وجود هری مگوایر به دفاع از زوج خود در خط دفاعی منچستریونایتد پرداخته و می گوید: “من فکر می کنم که همکاری مناسب بین مدافعان میانی به موقع شکل خواهد گرفت. ما با هم تمرین کرده و کنار یکدیگر بازی می‌کنیم. رافائل واران بعد از بازگشت بسیار عالی عمل کرد. او تمرین زیادی نکرده و مجبور شد در زمین قرار بگیرد و 90 دقیقه بازی کند. او بازیکن فوق العاده ای است.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.